Minilille Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei Da jeg ventet nr 1 gikk jeg masse tur i svangerskapet med naboer eller mannen. Nå som vi har flyttet, og har en gutt på 2 år blir det gjerne til at jeg må gå alene.. Og det synes jeg er litt umotiverende. Så hvis noen kunne tenke seg å gå noen kveldsturer, ikke lange eller tunge, men bare for å komme seg ut litt i bevegelse, er jeg klar til innsats fra august (Har termin 3 desember).
marsbaby2010 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hei Hvis du fortsatt ønsker å gå kveldstur blir jeg gjerne med. Jeg bor også i Åsane, men har ingen barn fra før av. Har ikke termin før 22 mars så jeg er ikke kommet så langt ennå....
To gull og en på vei Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hei! Jeg går gjerne tur, har termin først 9.april da. Men blir gjerne med dere om dere vil gå tur:)
Minilille Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Supert. Hvor bor dere da? Vi bor på Nyborg. Jeg begynner å bli litt stor da eneste, så går ikke så fort;) Noen dager som passer bedre for dere? Tirsdag, torsdag eller søndags kveldene er fine for meg.
To gull og en på vei Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Torsdag passer ikke for meg, men tirsdag og søndag passer stort sett bra:) Bor i Haukedalen, send en PM, så kan vi avtale nærmere:) P.s. det går veldig tregt med meg også for tiden, pga null energi, så det går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå