LilleTrille med en tulle Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hva er erfaringene deres med å føde på SØF? En mnd til termin og gleder meg masse:) Men er selvsagt litt nysgjerrig på hvordan jordmor/mødre, leger og sykepleiere jeg får da. Også lurer jeg på hvordan det er med fars overnatting, bad/dusj på rommene og lufteanlegget der? Og selvsagt maten? Jeg har vært på en del kontroller og foreløpig er jeg veldig fornøyd med de. Men ønsker likevel erfaringer fra dere som allerede har født der... Kom på idag at det kan bli litt varmt på føde hvis temp. holder seg jevn hele sommeren=/ Skal forresten føde på normalenheten B2, hvis alt går etter planen:) Takk for at dere tar dere tid til å svare=)
liten spire Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Hei jeg har kunn født en av mine barn der ( de to eldste i oslo ) men var veldig fornøyd med jordmor , rommet jeg fikk osv Forje gang fødte jeg på B7 noe jeg syns var kjempe deilig siden jeg slapp og bytte avd etter fødselen men denne er jo sommer stengt nå så denne gangen skal jeg føde på B2 . Har bare hørt posetive ting om denne avdelingen så gleder meg til å finne det ut snart ( bare 1 uke til termin ) På b7 var det i hvertfall dusj og do på deling mellom 2 rom men de hadde ekstraseng til pappaen inni skapet pluss egen vask og stellebord på rummet. syns også tempraturen var deilig på avdelingen sist. fødte minste gutten i juni i fjor sommer så var veldig varmt da også maten til deg selv kunne du bare gå ut og hente i kjøleskapet på¨avdelinge så¨det var deilig . pluss det står kaffe og saft man kan ta . Hvis faren ønsker mat så mener jeg att han måtte betale for det selv i kantinen lykke til
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Hei, jeg jobber som JM på SØF Kanskje jeg får gleden av å ta i mot ditt barn ? hehe
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Har bare gode ting å si om SØF Fødte på B7 sist og har termin rett etter åpning av den avd igjen etter sommerstengt. Håper jeg kommer dit igjen. Herlige badekar, og flotte rom. Og bare ,koselige ansatte Kommer knotten før termin blir det B2. Lykke til
LilleTrille med en tulle Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Så fint med positive erfaringer=) B7 brukes visst som barselenhet/hotell nå i ferietiden, så mange blir flyttet dit etter fødsel=) Men føder på B2 da... Og til deg som er JM på SØF så kan det jo hende du tar imot tulla vår=) Jobber du hele sommeren eller? Har lurt litt på hvordan vikar ordningen er på sykehus osv?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har bare lov til å uttale meg om min arbeidstid, men jeg har nattevakt i HELE juli.. hehe, blir sikkert slitsomt.. Men gleder meg! Jeg vil jo helst ikke at folk skal vite "hvem jeg er" hehe, lett å kritisere vet du. Hvis jeg får vite din alder bare, så kan jeg heller sende deg en PM hvis jeg tror jeg har tatt i mot jenten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå