Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- være sirkusartist mens jeg gav grøt til gutten min(7,5mnd). Ærlig talt, hvis han er ikke åpner munnen sin, så er han mett. Sånn er det med den saken..

(Etter grøtnekt de siste dagene, er det ikke lenge før de ringer og vil ha meg til å være som klovn hos sirkus Arnardo)

- være en av disse mødrene som ikke kan snakke om andre ting enn tiss, bæsj, bleier, "melking", soving, babyklær, "Ja, sånn er altså min gutt også...BLABLABLA"

(Jeg er blitt helt hjernevaska, og gleder meg til å begynne å jobbe hvor jeg skal samarbeide mye med en 50 år gammel mann. Kanskje han kan fortelle meg hva som virkelig skjer i verden)

- være en sliten småbarnsmamma. Jeg skulle være en fresh 24åring - alltid stylet til enhver tid, alltid klar for nye utfordringer og klar til å gi mannen det han vil ha i senga...

(HAHAHAHA...*ler tørt* )

Listen min kunne blitt meterlang... Er det flere som har svelget kameler gjennom småbarnstida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vær så snill og overse skrivefeilene. Ser ikke ut til at x antall studiepoeng i norsk hjelper noe særlig....

Skrevet

Hehe, så morsomt å lese:)

Er for trøtt og sliten etter en litt strevsomt ettermiddag og legging av 8mnds gutt til å komme på noen gullkorn.:)

Men måtte bare kommentere tråden:) Kjente meg goooodt igjen ja:)

Skrevet

Jeg kjenner meg også veldig igjen. Veldig. Og jeg gremmer meg aldri så lite over hvor mange ganger jeg har himlet litt med øynene over babysnakket til andre mødre, da jeg selv ikke hadde barn.

Skrevet

Enig!!!

Skulle egentlig aldri ha barn jeg da.....nå har jeg et spebarn og er sjuk etter fler. Trodde livet var fest og moro. Skulle ALDRI trille vogn i byen, skulle bare sitte på cafè og kooooose meg.

Livet får brått en ny mening når man blir foreldre :) Selv om fokuset er på MME-millilitrere, bæsjens farge og oppgulp så er det greeeeaaat :o)

Skrevet

Oh yes....Jeg skulle i tillegg ALDRI snakke sånn tøysete babyspråk- her skulle ungen lære seg skikkelig norsk med en gang- hahahahah! Og at BÆSJ skulle interessere meg såå voldsomt- det er igrunnen ganske sjokkerende!

Skrevet

jeg skulle aldri trille/vugge vogna for at babyen skulle sovne, hehe! rart hva man gjør når man er desperat.

skulle aldri dempe stemmen fordi babyen sov...

Skrevet

Tenk det- du slo meg gitt, blomstre! Og DET skal jo litt til- for jeg er jo her så ofte at enkelte bare er såååå dritt lei meg- hoho;)

Skrevet

he he he har svelget en god del kameler mothårs, ja :)

og har vel en 15 -20 kameler stående i hagen, som venter på å bli spist..... :):)

Skrevet

Ja det hadde jeg virkelig ikke trodd... ;-)

Skrevet

Hahaha. Jeg skulle heller aldri snakke babyspråk. Nå har jeg til og med begynt å snakke til mannen min gjennom sønnen vår - skrekk og gru!!!! Skal slutte med en gang. "Kanskje pappa vil spise litt?" Jeg skulle aldri ta med barnevogna inn i butikkene, heller ta ungen på armen. Eh .... Hvis ungen begynte å gråte, skulle jeg beholde roen og ikke prøve masse triks. Velvel, de første ukene var jeg en triksemester for å si det sånn. Jeg skulle aldri ha babyklærne i tørketrommelen (?), ikke bysse for å få babyen til å sove (jeg heller), og gud vet hva ellers.

Skrevet

Det er godt det ikke bare er meg:)

Jeg skulle heller aldri stå å rugge på handlevogna, så ei som gjorde det for et års tid siden, og tenkte at hun måtte være helt fjern... Og så gjør jeg det HVER gang jeg handler!!!

Skrevet

Ha ha ha.. Artig!! =)

Jeg hadde en fiks ide om å ikke amme jeg da. "Hva var det godt for lissom! Da får man jo henge-pupper." Den som har puppen ute heletiden, jo det er meg det!! Hehhe.. Nå er det forsåvidt ganske koselig og!

Skrevet

Fant ut etter førstemann at kameler egentlig ikke har såå værst smak.

Skrevet

skulle aldri gi etter for bedende barneøyne når det var noe de ønsket seg! f. eks is på sommeren skulle bare være lørdagsgodt som alt annet lørdagsgodt. Hmmmm det er visst tomt for is i fryseren etter hetebølgen og det har jo bare vært to lørdager???

Skrevet

Haha, morsom tråd :) :)

Jeg skulle aldri la babyen påvirke mitt sosiale liv, livet kunne da fortsette som før selv om man fikk baby.

HA! Snakk om å tro på julenissen...

Mitt sosiale liv dreier seg nå om babyen og barselgruppen for det meste :)

Jeg skulle heller aaaaldri gå i joggebukser ute, skulle alltid være pyntet og fin småbarnsmamma. Men når man er blitt gulpet på ørtøførti ganger i løpet av en formiddag, så er det plutselig kun joggebukser igjen i skapet. Å det er egentlig helt greit - mye enklere å ligge på gulvet å leke i en myk og god bukse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...