Gå til innhold

vondt i ribbeinene

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 28 nå... og har så smerter i begge ribbeinene, hun sparker og sparker... hva kan jeg gjøre, eller stilling kan jeg legge meg i for at det evt kan gå bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:-( Jeg har fått beskjed om at de smertene som sitter inn mot midten nederst på ribbena skyldes strekk i magemuskelen, som er festet til ribbena der.. Sinnsykt vondt og ubehagelig, og for min del er det å slenge seg nedpå en havtime-times tid det eneste som hjelper! Er ikke sikkert dine ribbenssmerter er det samme, men jeg syntes i allefall det ble lettere å håndtere og forholde meg til smertene når jeg fikk vite hva det var.. - I tillegg tila t jeg innså at når det gjør som vondest, så må jeg bare ligge litt (gjerne med bena litt trukket opp og bøy framover i ryggen)..

Skrevet

Hadde det akkurat sånn jeg også før ungen la seg til rette her.. Fy flaaaaaaaaaaaate det gjorde vondt når luringen sparka gitt, fant etterhvert ut at jeg måtte ligge mest på min høyre side, for la jeg meg på den venstre da fikk jeg gjennomgååååå.. Hååååååååååå.....

Prøv deg litt frem du å prøv gjerne det med føttene slik som beskrevet også her.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...