Gå til innhold

Da er jeg klar for siste trimester:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne at jeg allerede har kommet så langt. Tiden har gått kjempefort, men nyter denne tiden når det enda ikke er for tungt å gå gravid.

Gleder meg til å tilbringe resten av tiden her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og velkommen hit:) Ikke så lenge siden jeg kom hit selv, har termin 23 sept, hva med deg? Tiden har flydd så langt, men kjenner at sommeren kan bli lang dersom varmen fortsetter. Men det går jo veldig bra, tenk, 6 mnd unnagjort allerede!!! Har du mange fra før? Klemmer:)

Skrevet

Heisan:) Jeg har termin 29. sept. og fødselen er ikke såååå fjern lenger på godt og vondt:) Har ikke problemer med varmen enda heldigvis. Jeg har tre små fra før på 4, 2 og 11 mnd så her kommer de tett:) Hva med deg, har du noen fra før?

Skrevet

Jeg har ei jente fra før på 20 mnd, jeg synes nå det er ganske tett også, hehe.. Blir spennene å se hvordan lillejenta reagerer på en liten bror...:o) 11 mnd ja, du har virkelig stått på:) Artig:) Har vært på hm og handlet meg litt mere klær idag....huff, tenkte ikke jeg skulle bruke mye penger på grav.klær, men blir jo så utrooolig lei av å gå med de samme klærne dag ut og dag inn... :o)

Skrevet

Ja, så var eg endelig her eg også:) Termin 27. september og to stk frå før. Gutt 6 år og jente 3 år, skikkelig tripp trapp tresko;) Blir nok gutt denne gang tenkjer eg, slit med å finne namn. Siden det er nr tre og kanskje sistemann så vart det plutselig så viktig om ein skal kalle opp igjen barnet el ei..hmmm... har dere namn?

GOD SOMMAR!

Skrevet

Det er 21 mnd her mellom nr. 1 og 2, og de leker seg masse sammen nå når de er 2 og 4. Hender vel de krangler og da men stort sett så er de gode venner:)

Fjortis 76, jeg sliter med det samme, tenker at dette er sistemann og lurer også på om vi skal kalle opp eller ikke...klarer ikke bestemme meg... Har litt tid igjen heldigvis:)

Skrevet

Hei igjen:) Ja tror det blir bra med to tette mhp lek osv. Jeg har tenkt oppkalling, vet ikke om dette blir min siste, men likevel. Jakob har jeg så lyst på :o) Men vi er ikke helt ferdigdiskutert enda da...er jo ei stund igjen. Sverre er også kjempefint. Åh, har fått så skikkelige hovne føtter og hender de siste dagene. Er skikkelig ubehagelig, har ikke vært plaget med det før. Blir vel puter under bena når jeg legger meg:) Natta folkens:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...