Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Jeg trodde hvertfall at jeg hadde det, men nå er jeg litt usikker. Det jeg trodde var kynnere sitter helt nede i underlivet, mens jeg leser at de skal begynne oppe i magen...Hm. Hva sier dere, hvor sitter deres kynnere? Og ER det virkelig kynnere jeg har? (1.gangs, 33+6 i dag)
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 I hele magen egentlig. Litt sånn "bli støvsugd innvendig" følelse + at hele magen strammer seg veldig. Er du usikker på om du har en kynner, så kjenn på magen din (spesielt når du sitter), livmoren skal være helt hard da, er den ikke det, så er det ikke en kynner.
ifie Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg følte jeg ahdde kynnere, men magen ble ikke hard, så det kjentes ut som de satt på baksiden, mot ryggen, liksom! Jeg spurte jordmor om dette. Hun sa at siden kynnere er "trening" trenger ikke hele livmoren stramme seg hver gang. Den kan starte å stramme seg, men slipper taket igjen før hele livmoren er hard. Jeg mener også å ha lest (eller sa jordmor det?) at kynneren begynner øverst i magen, men jeg syns nå det varrierer hvor jeg kjenner den best. Noen ganger ligger den som en stor tung stein helt nederst i magen, mens andre ganger føles det som magen strammer seg helt oppunder haka! Om magen din blir steinhard er det nok ikke noe tvil om at det er kynnere du har, uansett hvor magen er steinhard!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Hm, hva kan det da være? Bare modnings- ting?
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Her blir morkaka og magen kjempe hard.I ca.20 sek. og mensmurring samtidig.er 30+5, og har hatt det slik siden uke 20 ca...Har blitt noe mer og oftere nå siste mnd..Dette er jo en forbredelse til fødsel og rier.. Men er veldig forskjellig fra dame til dame..Noen er faktisk sykemeldt på grunn av veldig sterke kynnere.men andre kjenner det ikke før på slutten..Alle har det i en grad men som sakt forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå