Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off neiiiiiiiiiiiii, ikkje no igjen. I forrige svangerskap hadde eg masse plage med kløe nedentil, brukte mange kurar med canesten stikkpillar, men kom alltid igjen. Hadde plagar etter fødselen og fekk ny kur av lege, som heldigvis hjalp fort. No er eg redd det er begynnt igjen. Merker litt kløe nedentil, begynnte med ein gong på canesten salven, men når eg har smørt meg kløre eg enda meir...er so kjedeleg. Er det nokon med gode råd? Som sjølv har hatt erfaring med dette drite, unnskyld utrykket, men dette påverker humøret og... Merka mest om natta som gjer atte eg søv dårlegare og.

Har bada masse i sjøen no, kan dette ha påverka det tru, det var iallefall ikkje årsaken forrige gang. Legen sa det var mange som kunne få dette når dei gjekk gravid.

Måtte berre få skrive ned litt om dette. Helsing ei irritert gravid kløene kjerring( hehe).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ikke å bare bruke canesten kremen. Bør også bruke stikkpillen igjen - hvis det er sopp...

Min lege ga meg nå noe mot skjedekatarr siden soppkur ikke hadde hjulpet. Men den har heller ikke hjulpet på meg. Han sa at jeg bare kunne ta en ny soppkur hvis det ikke hjalp med det han ga meg... Så tipper jeg gjør det snart ja... Gaaaaal av å klø....

Ihvertfall: ikke noe farlig for gravide å ta soppkur!

Lykke til med kløen...

Skrevet

Da blir nok ein stikkpille på meg og ja. Er nok sopp som sist. Drit og! Håpa da ikkje kjem igjen, som forrige gang....Alt slags plage ein skal ha og:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...