Gå til innhold

UL oppdatering uke 3o

Perledykkeren

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL denne uken og fikk hilse på mine to små igjen :)

Lillegutt har jammen meg snudd meg så nå ligger begge med hodet ned. HURRA!!!!

Gutten er estimert til 1550 g og veslefrøkna til 1390 g, Det ligger helt flott på kurven og følger sin egen linje, noe som tilsvarer at hvis jeg føder i uke 38 så vil de begge veie i underkant av 3 kg. (Hun nærmere 2600 g, han 2900 g.

Livomrhalsen var fortsatt lang og lukket (3 cm) så jeg kan fortsatt holde meg i aktivitet (mye kynnere som stopper meg litt men ellers topp form) og magen begynner jo å bli stor og fin syns jeg (102 cm rundt navlen idag)

Nå blir det kontroll hver uke fremover til fødsel (vanlig tvillingprosedyre på riksen) og det er deilig med god oppfølging :)

Fortsetter under...

Hei!

Så hyggelig å lese at alt står bra til med deg og de to små i magen din. Høres jo helt supert ut med vekstkurve og det hele.

Jeg er i uke 24 nå, vekt estimert til ca 550g på hver og alt ser bra ut. Jeg går også på riksen men foreløbig er jeg der kun hver 4 uke, og hos jordmor tilsvarende slik at jeg er på kontroll annenhver uke. Blir vel hyppigere som du sier fra uke 30.

Lykke til med alt, supert for deg å vite at alt ligger til rette for normal fødsel:)

kath

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...