Gå til innhold

hjelp jeg skal bli mamma til fire

soto

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid med nr fire. Denne graviditeten er et resultat av et uhell og er absolutt ikkke planlagt. Vi har tre gutter fra før på 2x5år og 1,5 år, vi var fornøyd med dette.... så nå er jeg rett og slett litt fortvilet... Er det noen der ute som kan trøste meg med at det går helt fint å ha fier barn og at alt kommer til å gå såååå bra ?????

Fortsetter under...

hei,

jeg har ikke fire barn men kan likevel fortelle deg at dette kommer til å gå såå bra! Jeg fikk helt panikk da jeg ble gravid med førstemann, men han er verdens flotteste gutt på seks år. Nr to er likedan, og når jeg nå skal bli trebarnsmor midt i mastereksamen... vel litt panikk til, men tenker det går bra å ha tre gjør det ikke? så da blir enda et en liten bonus!

No broblemo kjære deg! ting går av seg selv etterhvert som man får flere barn. Her har det gått så fint, og ting har bare lagt seg til rette.. Det kommer det også sikkert til å gjøre for deg :) Gled deg heller over at du snart får en liten å kose med-det gleder jeg meg til iallefall! :)

Kos og klem og lykke og hell :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...