Gå til innhold

Da står det mellom, simo duo, brio happy eller go og emmaljunga duo...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du vil ha en lett vogn er Simo ut. Den er stor og tung!!! Selv har jeg Brio Happy og er kjempe fornøyd. Den er lett, god å trille, og bagen er romslig. Det er god plass under til diverse. Har komakt understell, lite fjæring men både jeg og baby er fornøyde. Tar liten plass sammenlagt, reversibelt styre som er hendig og god å trille og snu mm. Emmaljunga har jeg ikke prøvd, men synes rett og slett ikke den er fin.. Smak og behag :) Kjøpte Brio Happy i Sverige til ca 5000 SEK, mye penger å spare dersom du bestemmer deg for den og bor i nærheten av grensen. Lykke til med valget.

Emmaljunga duo, hvilken duo da? edge?

jeg har den og ELSKER den, men du må se på den med sportsdelen også, for da er handlekurven litt vanskeligere å komme til enn når bagen er på.

Eneste minuset er at den er jo ikke akkurat lett.. Men derimot veldig god å trille på skogsveier med :D

Når det gjelder lett tilgjengelig handlekurv er den oftest vanskeligere å komme til når sportsdelen er på på de fleste vogner. Emmaljunga er en genial vogn, veldig god plass til barnet og i handlekurven, lett og god å trille, men ganske tung å ta inn og ut av bil. Simo duo er ganske lik, men har alt for mye fjøring etter min mening. Brio Happy er enten elsket eller hatet. Bra for noen - tydeligvis også svært dårlig for noen. Vil anbefale deg å teste ut de ulike vognene i butikken før du bestemmer deg. Ikke bare prøv den v. å trille den, men sjekk hvordan den er med sportsdelen på, hvordan den blir sammenlagd og ikke minst hvor tung den er å løfte inn og ut av bil.

Takk damer.

aer i grunnen noe av det jeg har tenkt selv, fant en brukt happy på finn nå 2008 modell til 4000, vet ikke om det er en grei pris jeg. Noen meninger om dette?

Var igrunnen brio jeg hadde mest lyst på

Ville kankje startet med Simo Duo eller Brio Happy. For så bytte over til en tøff sportsvogn når ungen er godt over halvåret.

Har også lurt litt på Happy. Men kan aldri tenke meg jeg har tolmodighet til å bruke den som spoortsvogn. Så mye lettkjørt og kult.

Brio Go ble jeg veldig skuffet over utseende på når jeg så den i butikk. Ville ikke kjøpt den.

Emmaljunga liker jeg heller ikke noe særlig. Tuuunge vogner med kjerringstoff.

Annonse

har selv brukt emmaljunga duo edge i over ett år til småtten, og er utrolig fornøyd. Venter nr 2 i februar og hadde lyst å fortsette m emmaljunga sine vogner, men ser at de dessverre kommer til kort på tvilling/søskenvogner. Men helt klart anbefaler jeg duo edgen . helt suveren mener jeg. stiv nypris, men vårs ser ennå ny ut, selv etter ett års intensiv bruk - vært med på både bilferie og flyturer og ennå like hel og fin i "lakken" - løp å kjøå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...