Gå til innhold

emmaljunga nitro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var i Sverige og bestilte vogna nå i helga. Den har kommet i nye 2010 farger som gjorde den enda mer umotståelig :) Har forsøkt å få erfaringer her inne før, men uten hell. Har søkt rundt omkring på internett i tillegg, og har kun sett gode tilbakemeldinger der, så håper den er så god som forventet.

Om du venter noen uker kan jeg kanskje svare. Forløpig står vår med Citybag på ute i gangen under trappen og venter bare på at eieren skal finne det for godt å komme ut av magen ;-)

Har hørt veldig mye positivt om den da, eneste negative er at den ikke er så god på vinterføre, skogsstier og grus, men det er ikke akkurat noe som plager meg siden den ikke vil bli brukt så mye på dette uansett.

Jeg har vognen og er superfornøyd:) Brukt den i ca 3 mnd nå med city bag. Skal snart skifte til sportsdel. Vognen er veldig god å trille og veldig lett å ta inn og ut av bil.

Den er ikke god på grus og siden den er veldig lett kan den tippe fort hvis nysgjerrige søsken titter i vognen. Vi har en storesøster på to år som gjerne vil klatre på vognen og det er skummelt! Må passe veldig på. Ellers ingenting å utsette på vognen:) Løp og kjøp, du vil ikke angre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...