Gå til innhold

Noen som har kjøpt TØYBLEIER fra USA? Hvilke butikk bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg litt flere, og tenkte å prøve USA, men mange av de sender ikke til Norge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt http://www.fuzzibunzstore.com/. Har vært helt fornøyd med kundeservicen der.

Hvis det er BumGenius du er ute etter så er det ingen amerikanske nettbutikker som sender til Norge. Det er franchiseavtale på disse, så de har ikke lov. Hvis du kjenner noen i USA kan ud få dem sendt dit, og så får de videresende til deg.

Skrevet

Hvis barnet er over 1,5 år vil jeg anbefale Kylie truser kjøpes på apoteket (blir produsert i England) koster 128kr

Skrevet

Herregud, kan du være så snill å slutte å spamme så jævlig om de der Kylietrusene? Du forpester jo hver tråd med dem!

VI HAR SKJØNT DET NÅ!

Skrevet

For ørtende gang...dette er ikke en tøybleie. Er du importøren av disse eller?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt ifra Nicki's Diapers... de er nokså billige, og til bestillinger over 200 dollar får du med en planet wise wetbag gratis :D, eller en annen vare... men det vakke noe interessant.

Jeg sniker meg unna 200 kroners grensa ved å få en venninne som bor i usa til å ta de med seg når hun kommer hit.

Bruker prefolds og tynne diaper covers, av merket thirsties onesize, som du bare knepper opp etter hvor gammel babyen er. Det er omtrent det billigste alternativet ^_^

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg gjorde et forsøk på å kjøpe en samlepk AppleCheeks 12 pk lommebleier (6 av hver size) + 36 bambusinnlegg fra webshopen på applecheeks.com i Canada! Pluss at jeg ville ha masse andre innlegg og ekstrastæsj til bleiene. Tenkte at Nå satser jeg! Shit samma om prisen ble høy, jeg plotta inn mastercardcode og adressa mi og trykka *bestill*.. 5 min etter fikk jeg personlig mail tilbake om at shipping costs og toll og tull ville gjøre det dyrere for meg gjennom dem, enn å kjøpe det her fra importør i Norge. De foreslo at de sletta bestillinga og at jeg heller kjøpte på eddabedda.com.

Så da skal jeg det, etterhvert, selv om de ikke har tilbudet med 12pk i to størrelser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...