Gå til innhold

Skjønne ingenting jeg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen TR og testen er blendahvite. Er 2-3 dager siden IKM.

E så utrolig frustrerande dette:((((

Jeg forstår meg ikke på kvinne korppen jeg altså. Kan ikke bare TR komme slik at vi kan begynne på neste pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...e på dag 43 :-| Tok ein test tirsdag, men vett jo ikkje om eg har hatt el eingang! Men det positive e nå at dersom eg HAR hatt el så kan det ha passa med når gubbe va hjemma...ny test i mårra...

Men koffer i all verden ska det vær så forbaska vanskelig å vite om en har el og finne og TREFFE el!!?? Her får me igjen for å være intelligente! (i forhold te andre pattedyr)

Får ut å leve i skauen et par måneder så kanskje en får kontakt med kroppen igjen..ikkje bare hjernen....

Skrevet

Er på dag 35...:( Skal teste igjen i morgen tidlig, men har egentlig ikke store forhåpninger. Har du vurdert å ta blodprøve på legekontoret? Lurer litt på om jeg skal ta en senere i uken hvis TR fortsatt ikke kommer, så slipper jeg i hvertfall å tenke mer på det, og da kan det vel hende at TR kommer litt raskere...?

Skrevet

Off nei det skal ikke være lett dette her. Er litt usikker jeg også om me traff EL siden jeg tok ut hormonspiral i april. Men vi får håpe på at det snart er en liten spire hos oss.

Håper dere traff El når mannen din var hjemme da. Er jo godt mulig dere gjor det, siden du ikke vet nå du har EL. Ja vi skulle hatt hos en mnd i skogen,hadde sikkert gjort susen det:)

Skrevet

Jeg vuderer å ta meg en tur til legen hvis itje TR kommer løpet av uken. For da er det jo ikke noe som stemmer, men det kan jo være pga hormonspiralen. Tror ikke jeg vil ta flere tester før TR kommer for jeg har liten tro på at det gikk denne gang. Du får holde oss opptatert snartgravid. Selvom det er lite håp for meg denne gang så er det nå slitt spennende også.

Skrevet

Hehe..huff... Hatt relativt regelmessig syklus siste 3 månedene og..36-37-38 dager...syns det e litt langt hopp å plutselig være på 40 tallet..

Men men!! Satse på det e stress som har krølla det te..tror neppe eg é gravid da, men...bare alt e som det ska vær inni der...

Så....e bare å krysse fingre og tær! Beina e ikkje noe å krysse for oss her inne :P

Skrevet

Greit å høre at det er flere her. Er en uke over IKM nå. Testet på IKM og tre dager etter. Neg test, men fortsatt ingen TR. Er jo bare 1. pp for meg. Men hadde vært greit om tanta kom snart. Hvor lenge går dere over før dere drar til legen? Forrige mnd hadde jeg syklus på 31 dager. Tok siste pille i slutten av april. Er det pilleslutten som funker inn nå? Blir litt stresset, vet at ikke TR kommer fortere da, men klarer ikke helt å la vær...

Skrevet

Etter pilleslutt blir det fort litt krøll i innkjøringa. Normal praksis hos lege e tiltak hvis en ikkje har hatt mens på 3 måneder. Men det må du så klart kjenne litt på sjøl da. Skade jo ikkje med ein sjekk sånn i starten :)

Men plutselig så e du gravid likevel...vett aldri! ;) Flere som ikkje teste positivt før 1 uke over..

Skrevet

Det er ofte kroppen utsetter TR siden man psykisk ønsker og tror så hardt at man er gravid.. Eller at man produserer så lite hcg enda! :-) Prøv å ikke tenke på det, noe som er kjempevrient, men prøv.. Da kommer det enten en positiv test, eller TR :)

Skrevet

Negativ....blir SPRØ! Fortsatt symptomer og fortsatt ingen TR...

Skrevet

Hadde egenltig planer om å ta ein test i dag, men vente heller på billige testene i posten..hehe...har overhode ingen tro på no graviditet så like greit å bruke test te 15 kr enn ein te 100 kr!

Dersom eg sko ha klart å bli gravid så stikke den ikkje av om eg ikkje teste med ein gang likavel..... ikkje tar eg medisiner eller noen ting så..

Har jo ingen symptomer...bortsett fra sykt øm og støl i rygg/rompa/hoftene og nedover beina... Meeen... sånn eg har hatt tidligere (mange år siden) så det kan neppe kallas et symptom ein gang for min del..

Noen positive tester ennå hos noen???

Skrevet

Har ingen tro på at jeg er gravid jeg heller så jeg er helt enig med deg om det med testene. Hvorfor bruke masse penger på tester når du kan få de til en rimligere pris.

Jeg har veldig lite symptomer jeg også.Har litt stikking i magen sånn av og til og en del utflod men ellers ingenting. Så jeg tror ikke jeg tar flere tester på en stund. Jeg tror bare jeg ska vente å se om TR kommer.

Spente på hvordan det går med deg så du må holde meg opptatert:)))

Skrevet

Jo takk i like måte du! En vett aldri...har jo aldri hatt så lite symptomer før da så :P Hehe...

Nå e det ut te ei venninne og høre siste sladder! Kom seg endelig vekk fra rasshølet hu va sammen med og har funnet seg ein kjekke mann nå...ååååh!! Eg e så glaaad!! Hihi...får heile babygreiene på avstand!

Keep me posted lady/ladies! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...