erteposen + 4 Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Jeg venter tvillinger, og nå har de lagt meg inn. Skal ligge til observasjon i 14 dager, om alt går bra, og så skal fødsel settes igang. Da klarer de seg fint:) Spennende, og litt trist at jeg ikke får være mamma til de andre gutta mine. De likte ikke verdiene mine og ikke minst alt vannet kroppen samler opp. Trådløst nett, så nå kan jeg plage dere fra sykesengen.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Er du lagt inn allerede ja? Du er heldig som vet at det er maks 14 dager igjen, er så misunnelig. Jeg kan ga i en måned til i verste fall, ikke fornøyd med det. Savner å passe i skoa mine også. Men på den positive siden så blir det kanskje en del mer fart på forumet når du ikke har annet å ta deg til? He he;)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 hvordan reagerer folk på noen av dere har med seg laptopp til sykehuset? har lyst til å gjøre det jeg også.. men tipper de rundt meg vil tro jeg har blitt "litt" for avhengig av pc´n.... tenker de ville trodd jeg burde klart meg uten den i de 3,4 dagene jeg ligger på sykehuset...
erteposen + 4 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Ja, jeg er inne:) Var jo her i 4 uker, fra 23-27, så det er deilig å være her med så gamle gutter i magen. Forstår at du vil ha barnet ut!!! Selv om de nekter å snakke om ordet overtid før en er 14 dager over ul her, så var jeg 10 og 13 dager over med de to første gutta. Da var jeg lei, og vannmelon var mitt mellomnavn:) Det er vanlig å ha med laptop når en ligger inne lenge. En kan se film osv. Her var pasientnettet nede sist, men jeg brukte mobilen. Var på jobb de fire ukene jeg låg der sist, og sjefen min arrangerte lunch møte rundt sengen. Var litt morsomt:) Glad jeg har en del jobb å gjøre, ellers hadde jeg blitt et skikkelig forum troll!!
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Oi, spennende! Håper alt går flott da, med både deg og babyene og de to store hjemme :-)
Lykke X 4 Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Da får du ha lykke til! Håper det går greit å være innlagt så lenge Du får holde oss oppdatert om hvordan det går!
Perledykkeren Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 oi når er det du har termin igjen da? Jeg skjønner godt følelsene dine ang de eldste barna, kanskje det hjelper å tenke at et par uker fa eller til i løpet av 18 år (eller hvor lenge vi nå får ha dem på lån hos oss) ikke er så lenge? Og kanskje også både de og pappa kan ha godt av å være "gutta-boys" sammen en stund før de nye bebissene kommer? I tillegg til at både du og de to små i magen har best av at du er der du er :) Jeg er bare i uke 31 (snart 32) og det ser ikke ut som om det skjer noe her føreløpig så jeg nyter ferietid og late dager og satser på at det "bare" er 6 uker igjen LYKKE TIL og hold oss oppdatert om hvordan det går med deg!
erteposen + 4 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2009 Takk, takk alle sammen:) Gutta og faren er veldig fornøyd med at jeg ikke er der. De har alt kjøpt choco pops med star wars sverd til ferien, men jeg hadde gledet meg sånn til å være sammen med de før de to minste kommer til verden. De vil bli tatt i uke 36. Det er jo helt utrolig siden jeg har hatt åpning lenge, blødning i nesten hele svangerskapet og de mistenkte at morkake ikke fungerte godt nok for en av gutta siden han er så liten. Ta godt vare på perlene deres:)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Ditto, og hold oss oppdatert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå