Gå til innhold

Billigstrimmel vs Clearblue

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har opplevd at billigstrimlene har vært negative og cleabue vært svakt positivt/positivt. 5 dager over IKM, og ingen tegn til TR :(

Kan jeg ha sen hcgstigning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det motsatte; at billigtestene har vist positiv et par dager før CB-testen slo ut...mener å ha lest en plass at CB-testene krever et høyere nivå på hCG enn disse billigtestene (vet ikke om dette er tilfelle!)....

Dra til legen i morgen og få tatt en blodprøve...mulig du har litt lavt hCG-nivå, men greit å få undersøkt dette hos en lege!

Masse lykke til! :)

Skrevet

Ok, takk for svar! Opplevd litt lyserosa "utflodlignende" både igår og idag! Skjønner ikke hva som skjer! Vondt å gå å vente og vente.

Har aldri vært gravid før, så vet ikke hvordan kroppen min reagerer på noe sånt :)

Skrevet

har ikke opplevd at billigstrimlene var negative når jeg var gravid..men hos meg viste billigstrimmelen såvidt en svak teststrek, og CB digial viste gravid :) dette var 10 dpo.

Og jeg tok flere billigstrimler utover uken, og det gikk lang tid før det ble skikkelig sterk teststrek på disse. Så det jeg ville si deg er at de tydeligvis er mindre sensitive enn CB :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...