kaos83 Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 hei vet du skrev at du trodde jeg ble gravid i februar, men er det mulig at jeg er gravid og føder i februar? litt stresset for har hatt en pos test men så har de vært negativ siden. dette var en sånn easy cup og er ikke sikker på om en kan stole på dem, men har ikke hatt blødninger, så tviler på det hadde vært en sa i såfall... Gidd du se en gang til?
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Heisann... det kan jo være da...at du føder i februar, fikk vertfall opp d men tolka d som om du ble gravid da...føler deg ikke sånn "kjempegravid" om du skjønner, men tror absolutt at d kan vere en mulighet... er ikke helt på nett med meg selv om dagen da jeg er litt sliten og har en som rangler mye på natta... om du vil kan du se på meg? f.13.04.83 han 13.09.79 Når kommer nestemann, og hvordan blir d i den nye jobbe med den nye sjefen?? klem til deg P.s Stress ned litt, føler deg veldig stressa i skuldrene dine.....
kaos83 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 heisann jeg får en sterk jente følelse når jeg ser på deg og føler snarlig graviditet. Jeg føler at det vil være et skifte i jobben. men ikke at du slutter men at stillingen får en ny vri eller ny stilling samme sted, litt usikkker. Kan hende det blir litt mye med den stillingen du har nå når du blir gravid med en jente. Jeg føler du blir ganske kvalm under graviditeten. Men strålende lykke når jenta kommer neste sommer, tidlig neste sommer tror jeg... eg føler mye lykke på deg etter babyen kommer, og en del slitenhet under graviditeten... Men så snart barnet er ute, er alt bra;) hehe har du veranda , liten hage og rødt hus? eller vurderer dere flttting vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette men du sitter iallfall på denne verandaen.... føler også at du har noe positivt i vente når det gjelder din mann? er dere forlovet? Men det var en gutt du hadde nå eller? Dette var det jeg så for litt siden ser ikke noe annet nå, hehe. takk for at du så på meg og;) klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 jeg har veranda og hage, men huset er ikke rødt.... vurderer heller ikke flytting, hmmm:) spennende... jeg og mannen er faktisk gift allerede:) men tror nok at d er "bedre" tider i vente i forholdet vårt og at d er d du fanger opp.... Er en liten prins vi har nå ja;)
kaos83 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 får du opp noe i forholdet mellom meg og min kjære? jeg 011083 han241181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå