jent88 med gull i magen Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 I natt da jeg lå å sov hørte jeg plutselig "splash" nedentil! Der lå jeg våt mellom lårene å lakene var våt.. Det var ikke urin, men noe tynt veske som kom fra kjeden. Er 28+2 idag. Lurer på hva det kan være. Noen som har opplevd det samme? Kan neppe vær vanne som gikk. Da har vel jeg logge her med rier..?
beibisol Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 huff, kan høres ut som det var vannet! ring føden nå! lykke til!
jent88 med gull i magen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 Men det var heller ikke så mye som kom ut. Kjenner ingen smerte eller noe. Er bare ongen som ar veldig aktiv nå
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Heregud da ringer du føden da...
Lykke X 4 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Du burde absolutt ringe føden! Lykke til videre!
1gang09 Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 har du fått pratet med noen ang dette? Håper det går bra for dere, lykke til:)
jent88 med gull i magen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2009 Har vært på fødeavd. der sa di at alt var bra. Jordmora lyttet til hjertet å klemte på magen for å kjenne hvordan barnet lå.. Ble også sjekket av gynokolog. Alt så bra ut, heldivis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå