LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hun er så snodig- normalt spiser hun jo hver 3.time. Noen ganger hver 4., andre ganger annehver. De gangene det går 4 timer, spiser hun jo litt mer enn vanlig for å ta igjen det tapte. Men idag suktestreiker hun visst. Spiste siste lille smak før natta kl 01, da spiste hun vel ca 50 ml (får morsmelk på flaske, så jeg ser hvor mye hun spiser- til vanlig spiser hun 100 ml hver gang). Så skulle hun ikke ha mat igjen før kl 5.30, da spiste hun 100 ml. Da hun så ut til å ville ha mat igjen kl 10, laget jeg til 120 ml, som hun ikke ville ha noe av, og nå kl 11.30 spiste hun kun 30 ml.. Altså har hun ikke spist særlig siden 5.30. Hun er våken nå, men viser ingen tegn på å være sulten, vil bare skravle og kose litt. Blir jo litt bekymra jeg da, som regel har hun god apetitt. Mulig det er varmen, men hun har heller villet ha mat oftere de siste dagene når det har vært som varmest. Hun virker kvikk og frisk, litt trøtt i varmen, og litt snue, men ellers er hun i fin form, glad og blid.. *Overhysterisk mamma*
eplepeple Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Godt hun har god apetitt ellers da. Babyer har vel dager som de spiser litt mindre kanskje...ikke alltid vi voksne har like stor apetitt heller Men skjønner at du blir urolig. min baby spiser lite hver dag hun...blir jo litt stressa av sånt. Vi ønsker jo bare det beste for våre små engler Hvis hun spiste ekstra mye i går, så kan det hende hun klarer seg med mindre i dag. Sånn skjer her hos oss innimellom. Eller hvis hun spiser ekstra lite en dag, så kan hun spise litt mer dagen etter. Det tar seg nok opp igjen. Ellers er jo helsestajonen ok å spørre.Mandag i morgen og da er alt åpent igjen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 Hun spiste ikke mer enn vanlig i går egentlig, helt normalt. Det snodige er at hun også har spist samme mengde (100 ml til hvert måltid) i over en mnd nå. hun går opp i vekt da, så det er nok ingen fare, men jeg synes det er så rart at hun spiser såpass lite nå, siden hun som regel alltid har god apetitt. Spiste igjen nå kl 15, og igjen spiste hun mindre enn vanlig, bare 70 ml. Så til nå idag har hun vel spist halvparten av det hun pleier.
eplepeple Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Hmmm ikke godt å si, men hun har nok bare en "dårligspisedag" Trøste deg med at hun som regel spiser bra da. Ville ikke bekymret meg for mye siden det bare har vært sånn i dag. Men kanskje greit å drøfte dt med kyndig personale hvis det vedvarer. Lykke til med spisingen da håper det går seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå