Gå til innhold

I morra skal jeg kreve å bli igangsatt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei!! Får ikke sove, ikke gått på do og er ikke noe særlig i form... Gidder ikke lenger nå altså! 3 dager over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går det an å kreve det?

Skrevet

You go girl! ;) Tøft at du prøver på det :) Håper bare kroppen din er moden og klar for fødsel da, hvis ikke kan det bli tungt å bli igangsatt. Kanskje du kan be om å bli strippet (om du ikke har blitt det allerede), så kanskje kroppen kommer igang selv om noen dager. Masse lykke til, håper du føder i natt!

Skrevet

Vet ikke, men skal gjøre det jeg kan! Har navlebrokk, så det er i såfall en medisinsk grunn.

Skrevet

Kroppen min er nesten for klar. Hvis den blir mer klar nå, blir den "uklar" tror jeg.. He he... Takker takker.. Håper på i natt jeg også, men kjenner ingenting så langt....

Skrevet

Det skal jeg også.

Men jeg er hele 9 dager på overtid i dag... så jeg synes det virkelig begynner å bli legitimt !!!

Skulle egentlig på overtidsvurdering på onsdag, men har ringt og fått byttet time til i morgen. Har gode argumenter for hånd:

- sover lite og ingenting, og er sliten. Enten fordi jeg har falske rier, eller pga varmen, eller en kombinasjon av disse :(. Har ligget store deler av svangerskapet og eier ikke overskudd... så det går på stumpene løs.

- får store barn, revner lett og blør i overkant mye (født to ganger før). Og barnet blir ikke akkurat mindre for hver dag som går. Faktisk, hvis de nekter å sette meg igang, og jeg revner - så kommer jeg til å holde dem personlig ansvarlig!!!

- Har fått mye vann i kroppen i det siste. Lagt på meg 6 kg på 1,5 uke, det er nesten like mye som i løpet av hele svangerskapet !!!

- Er veldig moden. 4-5 cm åpning, myk og tøyelig, sentrert livmorhals. Altså er det bare bebisen som ikke har skjønt at hun skal sende ut signaler til kroppen min at nå skal vi i gang...

Håper de vil ta vannet på meg !!! I hvertfall gi meg en stikk pille - slik at vi kan få dette overstått.

Skal krysse fingrene for deg, og håper vi begge får gjennomslag... har hørt så mye rart om at folk blir avvist og sendt hjem..... vet ikke om jeg klarer det rent mentalt. Blir nok stortuting da!!!!

Skrevet

Høres ut som om du har en del bedre grunner enn meg! Ønsker deg også masse lykke til!! Gleder meg til å møte vesla nå!!

Skrevet

ååå... ;) jeg har termin i mårra.. håper så inderlig jeg slipper å gå på overtid. kan jeg be jordmor når som helst om å strippe meg? eller må jeg vente til en viss tid? har i grunn time der på torsdag. men har fått skikkelig bekkensmerter. klarer ikke å gå. er avhengig av krykker. og jeg har ei på 5 år ta vare på her også. vet ikke hvor mange flere dager jeg holder ut i grunn.. kan jeg f.eks ringe jordmor i mårra å spørre om å bli strippet på evt tirsdag? om ikke ting har skjedd innen da..:)

lykke til, til dere andre!!! :D

Skrevet

Her sier de hele tiden at en ikke er på overtid før +14 dager:) Har du en medisinsk begrunnelse kan du jo kanskje komme en vei. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...