Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Er lit usikker på når jeg skal kutte ut flaska med melk som lillegutt får til kveldskos...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Hei : ) Vår første sluttet med flaska når hun var mellom 16 - 18 mnd, vår minste er nå 15 mnd og har ikke tenkt å slutte med den ennå, koser seg masse med den. Får flaske morgen og kveld, og av og til til lunsj nå i varmen da hun ikke drikker nok av kopp ennå :
Kåva Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Hei Fint å høre at det er flere som ikke har sluttet med flaske i den alder. Tulla vår er 17mnd, får flaske til grøten, både morgen og kveld. Kommer nok ikke til å slutte helt ennå, ho koser seg veldig med flaska :-) Jeg har økt mengden av melken på kvelden, nå som det har vært så varmt.
Galskapens overhode Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Minsten har den enda og blir snart 18 mndr.. han får den på morgenen og kvelden. Største sluttet omtrent akkurat ved 2 år.. Ser for meg at det samme skjer med minsten også, men at det kan bli vanskeligere, for flaska er det ENESTE han koser seg med.. Ingen bamser, ingen klut, ingen smokk, ingen tommel.. Han elsker å få lov til å legge seg, for da får han flaska si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå