Gå til innhold

Quinny XL Freestyle

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spm.

Mange sier at den blit for trang kun etter 4 måneder, mens noen sier de kan bruke den helt opp til 7-8 måneder. Altså, hvor trang kan den bli etter 4 måneder lurer jeg på.

Jeg har termin 1.november og har jo spedbarn under hele vinterhalvåret. Er det slik at jeg absolutt ikke bør kjøpe vogna, eller er det litt overdrivelse at den fort blir for liten?!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140336820-quinny-xl-freestyle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du på selve vognen nå eller bagen? Vognen blir selvsagt ikke for trang etter verken 4 eller 7-8 mnd, men bagen kn bli for trang etter 4-5 mnd dersom man både har en litt stor baby og stor og tjukk vinterpose. Lengden på Dreamybagen er veldig kort i forhold til de fleste andre bager, men det er jo ikke noe problem å bytte til sportsvognsdelen selv om babyen er liten. er bar eå legge et lammeskinn i bunn og bruke en god pose oppå det, samt isolere litt med en fotpose el. Quinny vognen er veldig åpen/trekkfull uten litt ekstra isolasjon på vinteren etter min mening.

Rent personlig ville ejg ikke kjøpt vognen igjen uansett. Har en slik selv som jeg har brukt i ca 3 år nå til 2 ulike barn, og ville aldri valgt den igjen, men vet andre som forguder den.

Jeg har en september baby, hun har brukt bagen helt til for en drøy mnd siden, da byttet vi fordi hun ville sitte:) Ingen klager på det faktisk.... vi har vert veldig fornøyde med vognen.

Eneste - jeg kan komme på i farta er at kalesjen på bagen bråker en del når du tar den opp å ned. Egentlig ikke en nevneverdig problem da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...