meandmylittle Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hvordan gikk dere frem slik at dere fikk sjekket dette?? Har termin om 6 dager og har vært plaget med masse vonde kynnere og falske rier i 3 uker+ at slimproppen har gått. Aner jo ikke om jeg er moden eller om jeg har noen som helst åpning.. Var hos legen forrige uke for sliter med masse vann i kroppen, 3 i ødem, spesielt på hender og føtter+ har hatt en del hodepine den siste uken. Men virker ikke som at verken lege eller jordmor har noen rutine på å sjekke åpning... Det ville jo kanskje gitt en liten pekepinn på hvor lenge jeg kan regne med å gå nå på slutten mener jeg.. er også snakk om at jeg kan bli satt i gang på termin pga ødemene og hodpinen,men vil jo helst at dette skal gå naturlig for seg... Takk for svar...
liten spire Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg var på kontroll på sykheuset pga litt lite liv og min jordmor var gått til ferie. Der sjekket de meg innvendig og var helt moden og 4 cm åpning .. dette er nå 4 dager siden men går nå her ennå med litt kynnere bare og noe nedpress så håper jo att noe skjer snart 8 dager til termin Hvis din dr og jordmor ikke gjør noe ville jeg ringt sykehuset der jeg skal føde og sakt att du følte deg dårlig , sakt hvordan symptomer du har å hørt hva de sier . De vil kansje ta deg inn til en sjekk i hvertfall Lykke til
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Fikk det sjekka på føden da jeg var der forrige helg pga intense kynnere / maser rier.. Fant ut at jeg hadde 2 cm åpning...... Alt skal egentli ligge til rette for at noe skal skje her snart også men går nå her å venter jeg da.........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå