Gå til innhold

Til dere som vet hvor stor åpning dere har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk dere frem slik at dere fikk sjekket dette?? Har termin om 6 dager og har vært plaget med masse vonde kynnere og falske rier i 3 uker+ at slimproppen har gått. Aner jo ikke om jeg er moden eller om jeg har noen som helst åpning.. Var hos legen forrige uke for sliter med masse vann i kroppen, 3 i ødem, spesielt på hender og føtter+ har hatt en del hodepine den siste uken. Men virker ikke som at verken lege eller jordmor har noen rutine på å sjekke åpning... Det ville jo kanskje gitt en liten pekepinn på hvor lenge jeg kan regne med å gå nå på slutten mener jeg.. er også snakk om at jeg kan bli satt i gang på termin pga ødemene og hodpinen,men vil jo helst at dette skal gå naturlig for seg...

Takk for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt jordmor om å sjekke.

Skrevet

Jeg var på kontroll på sykheuset pga litt lite liv og min jordmor var gått til ferie.

Der sjekket de meg innvendig og var helt moden og 4 cm åpning .. dette er nå 4 dager siden men går nå her ennå med litt kynnere bare og noe nedpress så håper jo att noe skjer snart :) 8 dager til termin

Hvis din dr og jordmor ikke gjør noe ville jeg ringt sykehuset der jeg skal føde og sakt att du følte deg dårlig , sakt hvordan symptomer du har å hørt hva de sier . De vil kansje ta deg inn til en sjekk i hvertfall :)

Lykke til

Skrevet

Fikk det sjekka på føden da jeg var der forrige helg pga intense kynnere / maser rier.. Fant ut at jeg hadde 2 cm åpning......

Alt skal egentli ligge til rette for at noe skal skje her snart også men går nå her å venter jeg da.........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...