Månefeen ♥ Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Har kjøpt en Avent elektrisk, ISIS iQ UNO eller noe. Den er kjempe bra! Men jeg pumper så lite, kun for å ha i frysen dersom jeg trenger, og til senere når vi evt skal ha barnevakt. Så føler dettte blir for mye styr når jeg pumper så lite, også er det mye å drasse på når jeg er å besøker familien min på andre siden av landet. Har uansett brukt den manuellt så da blir det egentlig unødvendig å være avhengi av strøm. SÅ: Skal jeg kjøpe meg avent manuell eller dr. Brown's pumpe? Sistnevne spør jeg om fordi jeg kommer til å prøve meg på dr. Browns flasker. Har du evt en annen pumpe å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Jeg hadde Medela pumpe manuell og syntes den fungerte veldig bra. Nå skal det sies at jeg aldri har forsøkt noen annen pumpe da, så jeg har ikke så mye sammenligningsgrunnlag. Ikke noe problem å helle melken over på dr Browns flasker.
74skytte Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har heller ingen sammenligningsgrunnlag da jeg bare har prøvd Avent, men synes den funker bra. Den passer også til dr Browns flasker.
Månefeen ♥ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Googlet en del idag, til slutt kom jeg frem til Medela sin manuelle, som du skriver over her. Så nå venter jeg på den i posten å gleder meg til å teste den Også kjøpt meg dr. brown flasker og Tommee Tippee så får jeg finne ut hvilken som er best. Hun liker ikke avent sine flasker, og MAM går såvidt. Veldig spent på tommee tippee siden den skal simulere brustets fasong
lille sprelle Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 har en medela swing. liten og lett og kan brukes på batterier. jeg har hatt mye brystproblemer og har brukt den mye. Prøvde diverse på sh og synes de funker greit alle de jeg har prøvd. Det er sikkert andre pumper som også er i samme kategori. manuell pumpe er ikke like effektiv og dersom du skulle få brystproblemer, så orker du ikke å bruke den i tilstrekkelig grad. ikke noe problem å kombinere andre pumper med dr.brown flasker - de er i samme format i koblingen som de pumpene jeg har prøvd. Det er de andre breie flaskene som er et problem. Man kan forresten bruke dr.brown-inlegg i andre flasker også. Greit når man pumper en del. Lettere å bare koke tupper og innmat i stedet for alle flaskene hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå