tiny_me Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 trenger litt hjelp. lille jenta vår skal hete Silva, men må nesten få dobbeltnavn hun som alle andre i slekta. Og jeg er helt blank på hva som kan passe sammen med Silva! Noen gode ideer?
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Silva Marie Silva Kristine Silva Tobine Silva Tomine Silva Hermine Silva Helmine Silva Margrete Silva Lorentze Silva Natalie Silva Emine Silva Emilie Silva Susanne Silva Karine Silva Betine Silva Vilhelmine (min favoritt) Silva Henriette Silva Josefine Silva Johanne Silva Meline Silva Olea Silva Enea Silva Oline Er jo veldig mye som klinger greit med Silva, da.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Kult navn! Silva Sofie Silva Marie Silva Hermine Silva Oline Silva Bertine Silva Noelle (min favoritt!) Silva Savannah Silva Regine Silva Amelia Silva Felicia Silva Viola Silva Lovise Silva Konstanse Silva Elvira Silva Gabriella Silva Johanne Silva Tobine Silva Elise Silva Filippa Silva Angelika Silva Edina Silva Hennika Silva Francine (litt kult:)
Blomstersara Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Mange fine forslag her allerede. Kom på Silva Nikoline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå