Frøken Freken Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Snupelure på 9 måneder sliter skikkelig med å sovne i varmen, hun lgger og kaver i senga, og gråter utrøstelig - dersom jeg tar henne opp når hun gråter heftig - og fra magen - hender det at hun kaster opp. Det er som om hele magen tømmer seg, virker som om bevegelsen fra liggende til holdt oppreist stilling utløser det. Jeg er egentlig ikke veldig bekymret - men lurer på om det er andre som har opplevd det samme. Det har skjedd ved 4 anledninger. Er det noen som har snakket med lege eller helsesøster om dette?
Collette Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Sliter med det samme. Gutten min er skes måneder og har kastet opp noen ganger de siste dagene. Legen på heøsestasjonen sa at når magesekken blir for full, så tømmer den seg. Jeg tror ikke helt på dette, men nå lurer jeg på om han egentlig er litt kvalm og at det er derfor han gråter. Vanskelig å vite om han kaster opp fordi han gråter eller om han gråter fordi han er kvalm. Man kan jo bli litt kvalm i varmen. Kjølig her i dag! Deilig!
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Akkurat dette sliter jenta mi med nå også, tror det er varmen som er plagsom. Hun gråter og kaster opp, har gjrt dette mange ganger i det siste hvor det har vært varmt. Jeg føler meg kvalm selv i varmen, og matlysten er nærmest borte. Så tror dette er vanlig altså.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har heldigvis ikke opplevd dette selv, men vet om flere andre som har opplevd det samme. Jeg har imidlertid opplevd at hun ved voldsom gråt svelger mye luft, og at det kan komme noen saftige raper/ promper etterpå. Jeg vil derfor tro at det er fordi hun svelger så mye luft når hun gråter og hikster så voldsomt, at det som en "bieffekt" av rapen kommer opp mageinnhold også. Det kan jo fort skje, og er nok ikke tegn på at det er noe galt med henne;) Går bra med dere i det nye huset forresten=)?
Frøken Freken Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Bra og bra, fru blom. Det går ganske bra. Men alt er kaos. Badet er ikke ferdig, så dusjen på vaskerommet og gjestetoalettet funker som bad. Venter på kjøkkenmøbler og fyseboks og en mann som skal fikse gassdysene på komfyren. SÅ... litt kaotisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå