Lurveleven Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei! Jeg er 34,og er førstegangsfødene, men andregangsmor. Dette er beibien i magen er ett arbeidsuhell, da vi adopterte nr grunnet fødselsangst.Planen var også å adoptere nr 2, men slik gikk det altså ikke. Jeg prøver å fokusere på resultatet, og gleder meg til å bli mamma igjen, men jeg har masse å stri med også, men tankene mine går til resultatet, og at det blir flott. Har fått dato for planlagt ks. Så om jeg ikke ombestemmer meg, blir det ks på meg. Ha en flott søndag.
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Hei! Tror du vil klare deg fint jeg, du har jo mye å se fram til :-) Jeg er 28 år og 4. gangsfødene. Har 3 flotte gutter på 6,5 år, 4,5 år og 2 år fra før og venter nå en liten jente rundt 9. august en gang. Hun i magen er også et arbeidsuhell, og det tok lang tid før jeg klarte å glede meg over en ny baby, men når gleden først kom, så kom den som et bombenedslag som gjør at jeg gleder meg med hver bit av hele meg nå :-) Både pappaen og brødrene gleder seg også, spesielt 4 åringen vår er veldig, veldig opptatt av magen, koser med den og prater med babyen og gleder seg veldig til å møte lillesøsteren sin :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg er 34 og her kommer nr fem og han er ikke et uhell.. Ble lagd på bryllupsreisen!! Fra før har jeg tre gutter på 13, 10, 5 og en prinsesse på 2,5 år. Her gleder vi oss alle sammen, utenom minstemor, som ikke helt skjønner dette men hun er en gojente som elsker dyr og babyer/mennesker så det blir nok stas for henne med en liten bror. Alt er i hus nå, så da er det bare å nyte sommeren med stor mage, termin 11. aug. Ellers har vi nå kommet langt på tilbygget vårt trenger stor plass til alle barna. Men det er nok ikke ferdig før om en stund ennå. Bilen venter på å få satt inn ekstra sete, så lillemann får plass... Koser oss inne med stearinlys i regnet i dag. Ønsker alle en fin dag!!
Lurveleven Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Oi, nr 5, så morsomt :-D Nå trenger dere 7seter skjønner jeg ;-) Jeg er langt fra så ferdig som deg, men jeg tar det som det kommer, og kommer nok til å ha alt beibis trenger og litt til før hun ser dagens lys, om ikke får jeg kjøpe det etterpå, evnt. få noen til å ordne det for meg :-)
Lurveleven Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Det blir spennde med en liten jente da, blandt alle gutta :-) Du kan jo gutter så godt nå, så det blir vel greit å få en liten snuppe å bryne seg på. Ha en flott kveld videre :-)
ifie Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Jeg er 31 år og ruger og venter på min andre gutt! Det er så uvirkelig... Jeg har verdens vakreste gutt på 2 år som løper rundt og aner fred og ingen fare, også - i neste mnd - kommer enda et turbotroll og tar over kommandoen... både gruer og gleder meg.. :/
liten spire Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 hei jeg er 32 år og 4 gangs fødene Denn lille i magen var også ett lite arbeidsuhell ble gravid når minste mann bare var litt over 3 måneder ....men nå gleder vi oss veldig til tulla kommer ( har termin om 1 uke ) De andre barna er 10 år , 6 år og 13 måneder så ble LITT tett mellom de to siste hehe Nyt denne tiden med baby i magen så godt du kan , du er jo heldig som har fått innvilget keiersnitt så da kan du bruke all tid tid på å heller kose deg med familen din og nyte sommeren med stor fin magen Masse lykke til
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Hei.. Jeg er snart 28 år og dette er tredjemann.Har en gutt på 8 og jente på snart 3 fra før,som gleder seg veldig til de endelig får møte lillebror.. Har termin 5. august så nærmer seg med stormskritt nå,skal være godt når det er over selv om jeg ennå håper å gå et par uker til hvertfall..
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Halloen.. 31 år å venter nummer to...... Har ei nydelig jente som blir 5 år å en suveren samboer som jeg jo egentlig skulle gifte meg med denne sommeren, så bebyssen var ikke heeeeeeelt planlagt, da vi hadde lagt det litt på is frem til etter gifteriet.. Men etter at kirka var ordna så kom signalene på at noe var i gjære.... Haha, så ble ikke giftemål den 18 juli nei for istede så skal vi ha barn nå i juli.. Tok testen selv når samboeren var på håndball trening for så å overraske han når han kom hjem med å legge den i hånda hans... Gjett om det ble en som gliste...... Så her sitter jeg da høygravid med et bekken som tar liiiiiiivet av meg å bare venter å venter..... Småkliper litt i kaill`n når kynnerne tar meg som verst, for skal han være med på leken må han jo tåle steken.. Hehe... Kose deg nå frem til den lille kommer, selv om jo denne varmen som har vært kan ta rotta på oss høygravide... :0)
JC:-) Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Hei Jeg er 34 år og 3. gangs fødende. Har termin 12. august. Har en gutt på snart 9 år og ei jente på litt over 6 år. De gleder seg stort til lillebror kommer (hvis UL har rett da) Men denne varmen kommer til å ta livet av meg snart.. det er ikke så godt å gå høygravid nå nei, men holder ut. Det værte er at jeg ikke får sovet på natta... sitter oppe til langt på natt med kløe jeg da... ikke noe gøy nei. Men lykke til alle sammen
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Heisann! Jeg er 32 og venter vårt første barn, en jente. Det tok 4 år å lage henne, og endelig etter 3 spontanaborter og et avbrutt IVF forsøk så ser det ut til at det skal gå bra. Er veldig spent angående det å bli mor, veldig nervøs for hvordan det skal gå. Men prøver å tenke positivt, selv om jeg merker jeg begynner å bli urolig med tanke på fødsel.
cec26 Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er 29 år, venter gutt nummer 3,Han skal heter planen bli en liten juli gutt... Blir satt igang 29 juli hvis ikke noe har skjedd før det. har egentlig termin 1 august.. Så slipper ihvertfall overtid... Jeg har også en gutt på 4 og en på 2 1/2 år.. Jeg er gift, har vært sammen med mannen min siden jeg var 16 år.. og han 18 år.. ( er litt stolt av det da ...hehe...
Anita*født* Skrevet 6. juli 2009 #13 Skrevet 6. juli 2009 Hei...Jeg er 36 år og 2gangs med ei flott datter på 12 år nå tenke seg...Har termin om 2 dager og venter spent på Gutten i magen,som ikke var noe uhell men et kjærlighets barn ønsket av 2 modne foreldre,min mann har ikke barn og er 39 år..Så nå klarer vi nesten ikke vente mer....Pain come on.....
2prinsesserogbim Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 Hei! Er 23 år og venter nr 2.. Har ei nydelig jente som blr 3 år på onsdag.. Vi gleder oss alle te å få et nytt familiemedlem... Vet ikke hva det blir enda, men har en guttefølelse.. Gleder oss.. Har termin 4 september, men slimproppen gikk natt te søndag og søndagsmorgen tror eg så det spørs..
ormeynglet Skrevet 6. juli 2009 #15 Skrevet 6. juli 2009 Hei! Jeg har min første dag på 3. tri i dag. Er 36 år og fjerdegangsfødende. Har 3 søte små jenter fra før på 4, 2 og 11 mnd. Sistemann som ifølge ul også skal bli en jente var nok et lite uhell men det tok ikke så lang tid før gleden kom sigende:) Har både klær og utstyr fra de andre tre unntatt seng. Vi fikk vår første samme mnd som jeg fyllte 32, og har nå nylig fyllt 36 så jeg har vel stort sett vært gravid hele tiden de siste 4-5 årene. Heldigvis så elsker jeg å være gravid mesteparten av tiden:) Termin 29. september
juli-prins:-) Skrevet 6. juli 2009 #16 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er 27 år, førstegangsfødende og venter en liten gutt :-) UL-termin 23 juli og mens-termin 27 juli. Har en mor som har gått mye overtid med oss, så er sannsynlig at det skjer med meg også, men man vet jo aldri. Gruer meg ganske mye til fødselen.. En stund var jeg helt klar for at babyen skulle komme ut, men nå som varmen har gitt seg og er på hytta med familien, går det greit å vente litt til. Men da er det vel typisk om han plutselig dukker opp? ;-) Er jo endel plager da, som bekken-smerter, masse halsbrann, urolig soving med rare drømmer og mye opp og tisse om nettene. Også litt kvalme den siste tiden, noe jeg absolutt ikke har savnet! Dette er vel kanskje kroppen sin måte å motivere meg til fødsel på..? Uff, gruer meg skikkelig nå som jeg skriver dette merker jeg!!
h.hippo Skrevet 6. juli 2009 #17 Skrevet 6. juli 2009 Hei hei! Fødselsangst er jo ikke toppen av lykke,men du har jo fått en god løsning! (selv om jeg håper du ombestemmer deg, for uansett hvor smertefullt det er, så er det en så utrolig fascinerende og flott opplevelse, når kroppen får gjøre som den er skapt for..) Jeg er 30 år, og venter nr 2, min førstefødte gullklump er nå 3 år, og begynner nok å glede seg til han får en lillesøster! For nr 2 skal visstnok bli en sånn rosa baby! Har 80 dager igjen, og vi er midt i en ombyggingsfase, så jeg har det ikke travelt! Men det føles som lille prinsesse har det, hun ligger jo aldri i ro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå