Gå til innhold

Flere som er lei av å slite mot slutten????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt skulle vel ligge klart til at noe skulle skje nå, at den luringen inne i magen skal melde sin ankomst..... Men selv om slimproppen kom på mandag, mensmurringene har blitt mer intensvonde, kynnerne presser meg nesten neddi bakken å jeg sitter her med åpningen min så skjer det intet.. Herregud så lei jeg er......................

Vi har prøvd å fått litt fart på sakene å vi da men trappegåing, sex, spise HOT mat ( Fy det sveiiiiiiiiiiii) å mere til men neiiiiida, så har offisielt gitt opp i å prøve noe mere for tror nok at ungen kommer når han eller hun finner det for godt.. Bare håper det kan skje snart...

Er så sliten av minimal med nattesøvn, kuring hele dagene pga dårli form å smertene så nå vil jeg bare gjøre meg ferdiiiiiiig..

Somebody else som vil klage sutre med meg ????

Hehehehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Supermammsen.

Klager gjerne med deg jeg. Er 10 dager på overtid nå, har fått elefantføtter som er sååå vonde å gå på, fingrene ser ut som store pølser, vondt i ryggen og bekkenet og nesten ikke sovet den siste uken. Og lengter noe sinnsykt etter å treffe den lille i magen. Men her er det ikke NOE tegn på at ting skal skje med det første!!!!

Eneste gleden var at det regnet da jeg stod opp i dag. Deilig å få litt normal temperatur på en sliten kropp slik at jeg kanskje skal få sove litt snart.

Er veldig spent på morgendagen, da skal jeg til JM. Så håper at jeg snart blir satt i gang hvis det ikke skjer noe i løpet av dagen/natta.

Men er et stort lys i tunnelen da; babyen må ut i løpet av uka og jeg gleder meg veldig til å bli mamma og til å treffe den lille!!!!!

Masse lykke til til deg! C;)

Skrevet

Jeg sutrer gjerne litt med deg :P Nå er jeg utrolig lei, bekkenet gjør vont, magen strammer, jeg er stadig kvalm og har feber.. noe som ikke har vært noe deilig i denne varmen.

Har to terminer jeg da, for jordmor ved ultralyd mener 26 juli mens jeg mener 21 juli :P Så idag er jeg egentig 38 uker.. mens ifølge jordmor er jeg 37+2..

Han beveger seg veldig ulikt om dagen, har vært en gang hos modningsakupunktur skal igjen til uka, håper at noe skal skje, hadde masse kynnere ol i etterkant men ingenting skjedde. Vi har prøvd med litt sex, gåtur og trappegåing, men har ikke den store trua..

Vi kan ikke vente til å se hvordan han ser ut, få holde den lille kroppen og rett å slett få sønnen vår :) :) <3 <3 Gleder meg så utrolig til å få tilbake kroppen min ! Skal til sykehuset på en "sjekk" til uka så det blir fint å få konstantert hvilke termin vi skal forholde oss til og hva vi gjør om jeg skulle komme til å gå over. For kan ikke tenke meg noe verre.. synes det er så skummelt og unødvendig..

Skrevet

Jeg slenger meg på... 6 dager over her.

Vondt når jeg sitter, matt i benen når jeg går og står. Tørst hele tiden pga tett nese. Sovet ekstra dårlig pga den klamme luften de siste 2 nettene.

Ble også hjerteglad når jeg våknet til dunder & brak og plaskende regn i morse... :o) Endelig litt levelig temperatur ute.

Vurderer å dra gutta med på kino i em, Istid 3 har kommet. Greit å tenke på noe annet en stund. Det kjedeligeste er at jeg blir så sliten når jeg gjør noe, at jeg må belage meg på 2 tim soving etterpå...

Nå er det uansett ikke mange dagene igjen til lillegutt ser dagens lys :o) Gleder meg så utrolig!

Sulten igjen... Hmm... kanskje skal kose seg litt med jordbær & melk... Mmmm :oD

Skrevet

Har det akkurat helt likt ;) Det er fælt... :)

Skrevet

Har samma med to forskjellige terminer å gå utfra. Fikk først 5 juli som er today å gå utfra, noe som passa utfra regnestykket mitt også men så fikk jeg en ny termin på ultraen.. Sukke.......

Å jeg tilter snaaaaaaaaaaart... Haha .. Er et meget artig syn å se på når jeg går gitt, ser jo ut som om jeg ikke greier å stable føttende på jorda, men jeg kommer meg da frem..... *Flire godt*

Å alle de kjerring rådene har jeg gitt opp nå, har brukt bringebær kapsler en god stund nå men funderer på om de er med på å forverrer kynnerne mine jeg.... Hehe........ Men skal no trøske hive i meg det som er igjen i den boksen.....

Blir Istid 3 her også ikveld med jenta på 4, noe anna å gjøre enn å bare gå her å tenke.....

HYYYYYYYYYL ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...