solskin med nr 2 Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 til morningen kom det mye blanktslim fra uderlivet, trur kansje slimproppen er gått. noen som vet hvor lang til til fødsel da???? er bare 36+1.hatt mye smerter i helgen.
Lurveleven Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Jeg vet ikke. Men har selv hatt endel smerter i helgen, og er kortere på vei enn deg, men hadde jeg fått slim nå, hadde jeg ringt føden jeg da. Lykke, lykke til!
lillelerke Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg hadde det også sånn i går morges. Slimpropp (blankt slim) påfulgt vonde kynnere i hele går, men ikke regelmessige. I dag morges kom mere slimpropp og nå er vondtene borte foreløpig. Kan jo hende de kommer på igjen?? Jeg er 39+0
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Slimproppen min gikk mandag så er snart en uke siden den gikk, til meg var det en stor gele klump men har hatt balnkt slim å noen småe klumper av den tidligere... Er nå 38 uker........ Har selv vært veldig plaga( er fremdeles) av mensmurringer, kynnere å stikk i sidene å bak.. Kynnerne presser ganske hardt nedover, men ikke noe mere enn det. De sier så mye forskjellig angående fødsel etter at slimproppen har gått, men det er så individuelt.... Så mitt råd til deg er å slappe av for du kjenner når det setter igang...Selv har jeg gått i ventemodus denne tiden men neida ingentingen skjer.... Men er du bekymra så ring de på føden, er jo derfor de er der
Lykke X 4 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Mitt eneste råd er å smøre deg med tålmodighet. Hos meg har slimproppen gått gradvis over nesten den siste måneden. Om det er slimproppen, betyr ikke det at du kommer til å føde snart. Man trenger ikke ringe føden når slimproppen har gått (for det kan bli mange telefoner dit da, om du skulle oppleve at den løsner litt og litt ). På den andre siden, er du derimot bekymret, skal du bare ringe dem og prate med de. Lykke til videre!
2prinsesserogbim Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Min var en stor geleaktig klump, kom en stor i natt og litt i dag... Har masse mensmurringer... Er 100% sikker på at det var slimproppen som gikk da ja... Skal på kontroll på sjukehuset på tirsdag og gjer ingenting før den tid... uten at det skjer noe mer så klart... Men våger ikkje gjer nåke husarbeid og sånne ting, men da e fordi eg kun er 32 veker på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå