Påtidemedentil Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Om det renner ut etter sexen.. er det da midre sjangse for å bli gravid? Eller er det like stor sjangse? Lurer litt på det... For jeg går på do etter vært samleie med samboeren min, og da renner det som oftes ut igjenn.. Noen som har/hadde det sånn?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har aldri ligget med spermen i meg etter sex, som noen gjør. Har alltid bare hatt sex og gått i dusjen eller noe etterpå.. og det minsket ikke mine sjangser for å bli gravid hvertfall Er nå 8uker på vei Noen synes selvsagt det er best å ligge en stund etter sex, noen ligger til og med en hel natt.. Men jeg gjorde da altså ikke det Så tror ikke du skal være fortvilet over det
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Nr.1 Å ligge over natta med spermen i seg, kan føre til urinveisinfeksjon...det skjedde med meg, så gjør ikkje det mere. Men sædcellene (de friske og raske) vil fort sette seg over i sekretene som finnes oppi der. 15-20 min. sies det at ska vær mer enn nok! Antar du ikkje hoppe rett opp etter utløsning. Hehe.. Og fordi om det virke som det renne masse ut, så vil det jo fremdeles vær ein del igjen oppi der i små hulrom o.s.v. Me e ikkje akkurat glatte oppi der! Så det ska nok gå heilt fint det altså!! Det e bare noen som like å være på den "sikre" siden..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå