Gå til innhold

Igang med Storkbarn nummer to!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare å krysse det som krysses kan for at jeg slipper ti turer med denne tassen! I København på onsdag, så da er det nedtelling til 15. juli. Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende kjempeglad mamma.

Nedtelling er igang hos meg også. Var i købehavn forrige helg og skal teste på Fredag den 10.Juli(min første tur og første barn på denne måten)

Så krysser det som krysses kan for oss begge.

Skrevet

Oj! Så spennende :o)

Krysser fingrene for at du slipper unna med en tur denne gangen ;-)

Skrevet

Hei Kjempeglad mamma

Krysser alt som er for at den sitter nå. Blir spennende dager fremover. Forhåpentligvis blir det også min tur neste måned.

Skrevet

Hei

Ja håper den sitter litt raskere for deg denne gangen.

Jeg er i københavn , hadde uttak i går og skal sette inn på onsdag. Så da blir vi likt i løypa:)

Lykke til

Klem

Skrevet

Lykke lykke til - både til angelica s- og storkemamma til to. Jeg krysser fingrene for dere begge:-)

Skrevet

Tusen takk:)

Så visst feil på datoene jeg "kjempeglad mamma" , du ligger en uke før meg ;)

Skrevet

Tusen takk, jenter! Jeg har vært på en aldri så liten ferie, så tiden har gått forholdsvis fort. I morgen er D-dagen! Hvordan går det med ønskerflere? ;)

Krysser fingrene for alle dere andre også!

Skrevet

Mange positive tanker rettning Køben fra meg.

Lykke lykke til i dag :-)

Skrevet

Jeg krysser det som krysser kan idag for deg Kjempeglad mamma.

For meg ble det negativ test og tante rød kom på den dagen som er normalt.

Men jeg gir ikke opp av den grunn, fridager er fikset rundt den tiden jeg skal avsted igjen nå. Blir det som jeg har regnet på så er det ny købentur på neste fredag.

Håper du får 2 streker idag!!!! Lykke til!

Skrevet

Krysser fingrer!

Vi skal til Danmark for første gang i løpet av uka. Går bare å venter i spenning på EL nå. Negativ i dag. Forrige syklus kom dn på dag 13, og det er dag 13 igjen i morgen så det blir spennende. :)

Skrevet

Is i magen! Ingen tante enda, i dag var D-dagen. Tester i morgen, men tror jeg vet svaret!! Ømme pupper og kvalm... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...