ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 det er noen som snakket om dette tidligere idag. skal stå et innlegg lengre ned skal se om jeg finner det
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2009 tusen takk håper du finner de ... har så vondt sliter med å lete...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 her er den http://www.baby2see.com/contractions_timer.html lykke til :D
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2009 tusen tusen takk håper de skjer nå har bare hatt vondt i 2 timer sammen hengende.... men er 6 dager over så lov å håpe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2009 dessverre var de ikke min natt:( riene dabbet av etter litt over 3 timer. så sovnet rundt kl 4. da var de andre stakkars helt slått ut så ut som, de tok litt på flere enn meg.(min mann og min søster)... hadde rier med 1-3 min mellom, men var så redd de ville gi seg.. at jeg ikke ringte kk... tenker de var like greit da de ga seg.(selvom de var mye tettere enn de burde vært egentlig).. har dessverre vært gjennom dett engang allerede denne uka men nå kan de umulig være lenge i gjenn, er 6 dager over i dag.... men nå håper jeg de tar seg opp og lille gutt finner veien ut snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå