Gå til innhold

Pergo etter MA?

ღMaiBaby10ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA for en uke siden. Blør jo fortsatt, og vet jeg må (bør) vente med å prøve igjen til jeg har sluttet å blø og fått mensen igjen. Men kan jeg begynne på pergo på første mens etter MA?

Har blitt gravid uten pergo to ganger tidligere, så trenger det vel strengt tatt ikke. Men pga ujevne sykluser har jeg allikevel fått resept for at det skal bli litt lettere når vi prøver. Nå er jeg bare superutålmodig, og vil helst at det skal klaffe fortest mulig, og vurderer å sette igang med pergo ved første anledning. Men burde jeg vente litt lenger?

Håper noen har noen erfaringer! :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lege på gyn på sykehuset sa når jeg mistet i MA første gang, at jeg først måtte få tilbake mensen og så burde jeg vente enda en gang til, altså 2 mens sykluser før man begynner på Pergo.

Kan du ikke ringe legen/gynekologen din å høre da? Sånn for sikkerhets skyld?

Lykke, lykke til =)

Skrevet

Jeg ringte volvat i dag. Det var ikke noe problem å begynne på første mens etter utskraping. Og i dag fikk jeg mensen! Jippi! Så da blir det pergokur fra og med søndag! :)

Lykke til du også! Ser du også har hatt to aborter og nå er i gang med pergo. Vi får håpe spirene sitter denne gang. Alle gode ting er tre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...