Gå til innhold

Tanta som aldri svikter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alltid trofast og kommer alltid på dag 26....æsj...og jeg som ikke liker tantebesøk da gett!!!

joda...hun kom i dag igjen ... våknet med sinnsyyykt vondt i magen i dag tidlig og hun var på plass på papiret da jeg tørket meg...søren å....

når skal det bli min tur da tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tingeling27!

Ikke gi opp, du kommer til å lykkes en dag =)

Skrevet

Takk<3

jada, jeg håper da det:)

jeg har kjøpt meg en boks med don quai og damina som jeg håper kan hjelpe meg litt denne pp :)

Skrevet

Jeger ny her og det er mange ting som jeg ikke vet hva de betyr og hva de brukes til, akurrat som don quai og damina. så kan du vær så snill og fortelle meg hva de er og hva de brukes til i tilfelle jeg får bruk for dem en dag :P

men som sagt aldri gi opp, det er mange som har prøvd i flere år og har fått det til =)

Skrevet

Uff, ikke noe artig med en slik nedtur (igjen)....

stå på kjære deg, du fortjener virkelig en spire neste PP!!!!

Du er så flink til å motivere, trøste og gi positive kommentarer, du er en god person som alle her inne ønsker alt godt!!!

God trøsteklem fra

Skrevet

ååååååååå Axinija Gutt03+1MA+1SA 2.PP, det var så utrolig fint sagt at jeg fikk tårer i øynene:)

så koselig at noen setter pris på at jeg er her<3

takk for fine ord assa, det varmet vikelig...

*smask*

Skrevet

MiO2004

jeg skal prøve og svare på hva det er ,men vet ikke om det blir så forklarende hehe...fordi jeg klarer ikke helt og huske hva det er for...jeg vet bare at det er en urt som hjelper kvinnen og bli mere fruktbar og at mange har blitt gravid på det. det er noe man kan kjøpe på helsekosten, eller på nettet her: http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=1372

dette skal taes fra 1 dag mens og til EL...og nå begynner jeg og bli utålmodig, så det er jo verdt ett forsøk:)

enten blir jeg gravid eller ikke og sånn er det jo om jeg ikke tar de også...så jeg heiv meg rundt og kjøpte en boks jeg:)

Skrevet

Uff Tingeling

Det var rett og slett jæ....at den tanta skulle komme nå da, kunne vel heller komme en rik grandtante fra USA og si at du er eneste arving til en del millioner dollars istedenfor:)))

Håper og ber om at alle ting slår inn på en positiv måte og du lykkes neste gang, unner deg sånn en spire:)

Skrevet

tusen takk:)

dere er så skjønne<3

hehe jah...en rik tante fra USA hadde vært så mye koseligere enn denne filletanta som ikke har noe godt med seg hehe...bare vondt i magen og ingen spire....

jaja...det skjer vel med oss også en dag:)

godt det ble litt dårlig vær iallefall...kjedelig med tantebesøk på stranda ...

hvordan ligger du an tirilgirl??

Skrevet

Ingen tegn til TR her eller......men vet jo ikke helt sikker hvilken dato den er ventet pga MA. Men det er jo i disse dager så det er bare å vente å se.

Men jeg har ikke egn til så ømme bryster, noe små stikking, men har denne følelsen av litt sviining yterst i skjeden, og det hadde jeg sist gang også. Men har jo forstått her inne at alle svangerskap ikke er like fra gang til gang. Symtomer man hadde sist gang behøver jo ikke komme denne gangen. Hadde litt kos med mannen i dag tidlig, og merker jeg er mer hoven der nede....hehe, så håpet er ikke over ennå:)

Nå har jeg jo sittet her i noen dager og klaget litt over varmen, har vært deilig men litt slitsomt også. Nå sitter jeg da og klager litt over regn og at det ble litt kaldt.....hehe. Lukket alle dører og sitter på sofaen under et teppe. Så skravlesjuk og kaffe tørst. Da har mine to bestevenninner tillatt seg og reise på caming sammen på Stavern, og her sier jeg:))))) Hun ene besøker den andre som skal være der i hele sommer. Så jeg må nok plage min mann og kattepusen min i dag:)))

Det er bedre men tantebesøk når det ikke er så varmt ja, det er jeg eng i. Tantedager er best når det er litt kaldere, sitte inne med tente lys og drikke varm te. Etter at vi mistet førstemann fikk jeg en slik blå varmeflaske bamse av min ene "tanteunge" (dater til den ene venninna mi) og den fyller jeg da opp og legger på maven.

Sender deg mange varme klemmer og trøster på tantedagen, da man egentlig har mer enn nok med seg selv. Og særlig vi som er slik skuffet når den kommer da......tenker på hvordan det var før, da jeg enkelte ganger var glad når den kom.......er jo en evighet siden det nå (selv om det ikke er kanskje mer enn et år siden)

*klem*

Skrevet

åååååå så spennende da:)

tenk om du er så heldig at du allerede er gravid igjen:D

krysser virkelig alt jeg har for deg...<3

hehe tror vi alle har klaget på varmen, men nå har det jo nesten blitt litt kaldt...jaja...var litt godt også...og som jeg sa i sta hehe...iallefall når jeg har tantebesøk...

uff...kjedelig og kjede seg assa...merker jeg kjeder meg jeg også...har ikkeno og finne på i dag...usj...jaja....vi får henge litt her inne hehe...nå reiser jeg snart på ferie også, så da blir det liten tid og være her....

så skjønn dattra til veninnen din er da:) de små er jo så omtenksomme:D

tuusen takk for alle klemmene på tantedagen min, de varmer<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...