gordingoingslim Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Er det sånn at det er blod i slimproppen? eller kan den også være uten blod? Tror kanskje min gikk i dag..men ikke no blod.
gordingoingslim Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Kan du beskrive litt hvordan din så ut? Er ikke hundre prosent sikker på om det var slimproppen?
2prinsesserogbim Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Tror min gikk i dag... Var en stor geleaktig gjennomsiktig klump... Den var seig og tykk...
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Slimproppen er ganske individuell fra kvinne til kvinne, noen kan oppleve den som slim, noen kan oppleve at det er litt blod i den mens andre kan oppleve den som en geleklump etc... Ikke noe man lettere blir klok på men.. i mitt tilfelle så har jeg tidligere opplevd å fått litt slim å noen småe blanke klumper helt til hele greia kom nå på mandag.. Var som en blank gele klump..........
2prinsesserogbim Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Min var en stor geleaktig klump, kom en stor i natt og litt i dag... Har masse mensmurringer... Er 100% sikker på at det var slimproppen som gikk da ja... Skal på kontroll på sjukehuset på tirsdag og gjer ingenting før den tid... uten at det skjer noe mer så klart... Men våger ikkje gjer nåke husarbeid og sånne ting, men da e fordi eg kun er snart 32 veker på vei...
Springbaby2012 Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Min gikk i går. Den var nesten helt blank, med kanskje bittelitt rosaskjær i. Var som en stor, seig/tykk snørrklyse på en måte. Ingen tvil om det var slimproppen hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå