Gå til innhold

Slimproppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at det er blod i slimproppen? eller kan den også være uten blod? Tror kanskje min gikk i dag..men ikke no blod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gikk i dag,men ikke noe blod...

Skrevet

Kan du beskrive litt hvordan din så ut? Er ikke hundre prosent sikker på om det var slimproppen?

Skrevet

Tror min gikk i dag... Var en stor geleaktig gjennomsiktig klump... Den var seig og tykk...

Skrevet

Slimproppen er ganske individuell fra kvinne til kvinne, noen kan oppleve den som slim, noen kan oppleve at det er litt blod i den mens andre kan oppleve den som en geleklump etc... Ikke noe man lettere blir klok på men..

i mitt tilfelle så har jeg tidligere opplevd å fått litt slim å noen småe blanke klumper helt til hele greia kom nå på mandag.. Var som en blank gele klump..........

Skrevet

Den trenger ikke ha blod i seg.

Skrevet

Min var en stor geleaktig klump, kom en stor i natt og litt i dag... Har masse mensmurringer... Er 100% sikker på at det var slimproppen som gikk da ja... Skal på kontroll på sjukehuset på tirsdag og gjer ingenting før den tid... uten at det skjer noe mer så klart... Men våger ikkje gjer nåke husarbeid og sånne ting, men da e fordi eg kun er snart 32 veker på vei...

Skrevet

Min gikk i går. Den var nesten helt blank, med kanskje bittelitt rosaskjær i. Var som en stor, seig/tykk snørrklyse på en måte. Ingen tvil om det var slimproppen hvertfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...