Gjest Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 hun spreller og beveger seg så sinnsykt mye...er det normalt?? det er ubehagelig...hun trykker på blæren så det skvetter i trusa, magen ser ut som om en ailien vil ut gjennom skinnet....jeg sliter med plass i magen, får ikke puste skikkelig og ribbebeina/mellomgulvet verker konstant....åååhhh...jeg begynner å bli litt lei av å hele tiden ha vondt en eller annen plass...er 38 uker på vei i morgen...
findus1 Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Hei! Er en uke kortere enn deg og sliter med samme problemet. Starta for noen dager siden, og det har ikke vært slik bevegelse før nå. tar helt av ved kald drikke eller sukker. Leste en plass på nettet at det da nærmet seg fødsel, men har ikke peiling på om det stemmer. Fødte tre uker før tida forrige gang, så er ikke så sugen på det en gang til, selv hvor tungt det er akkurat nå.
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Hvorfor vil du ikke føde før tiden??? Jeg kan godt tenke meg at hun kommer noen dager før...
tittentei... Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Samme her.Er i uke 33 nå.Føler hun aldri sover:).Samme med gutten min som snart er 2 år nå.Han var ekstrem i magen.Han sprellet hele døgnet,og jeg klarte ikke og kjøre bil eller noen ting.Helt fram til fødselen og når han skulle ut,så sprellet han vilt i magen.Så vondt det var.Jeg gruet meg hver gang han skulle bevege seg i magen.Kunne se magen min hoppet og kuler sto ut her og der.:)Men heldigvis er han så snill og rolig gutt idag,hehe.Men kjenner på jenta mi nå,hun begynner og bli lik sin bror i magen.Men har 2 barn ifra før,begge kåm på termindagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå