Veslemus Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hei alle sammen, endelig er jeg i 3. trimester 28 uker er fullgått. Her er min situasjon: Jeg har slitt med masse kynnere dennne gang som sist. Noen dager er de tette og vonde og det presser nedover. Nå i dag er det vondt å gå, presser så voldsomt nedover. Har ikke hatt vonde kynnere i dag heldigvis, bare vanlige kynnere. Jeg tar det helt med ro. Har vært på stranda i dag. Snuppa i magen snur seg, turner rundt og skifter stilling flere ganger daglig. Har ei veldig aktiv jente i magen. Jeg skal til jordmor førstkommende tirsdag. Spent. Håper ikke tulla vår har tenkt seg ut riktig enda. Jeg har fått innvilget planlagt KS i uke 38. (Må ha KS pga smalt trangt bekken og at jeg hadde et hastesnitt i 2005, hvor jeg ble skjært opp begge veier). Har heldigvis ikke langt inn til sykehuset, men tankene mine sirkler veldig rundt dette: Hva om jenta vår vil ut før..? De sier at da får jeg keisersnitt med en gang jeg kommer inn. Håper det stemmer.. Og håper vi rekker det, så vi slipper nok en gang med komplikasjoner og full narkose. Prøver å nyte hver dag med magen Glad for at jenta er så aktiv.
Anita*født* Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Velkommen til oss,.,,,,Selv har jeg termin om 3-4 dager og er megaklar melde meg ut herfra=))))hihi
Veslemus Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Takk Skjønner at du er fødeklar! Masse lykke til, Anita*fødeklar* )
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 oi, litt rart at du også er i 3.trimester. Gode nyheter om KS da! Så flott:) og velkommen ja. he he.
Veslemus Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Meg & lille vampyr Hehe, ja tida har gått fort nå. Det måtte jo bare bli KS, så det var ikke noe problem. Venter på eksakt dato. Jordmor sa det blir enten 11. eller 14. sept. Om ho har tenkt til å bli der inne så lenge, da.. I går kveld og i natt har jeg hatt så voldsomt nedpress. Bekkenet har slått seg helt vrangt og det er smertefult når ho beveger seg. Veldig vondt å gå. I tillegg har jeg fått mer vann i kroppen. Så dette er ikke noe gøy , syns jeg. Vil helst ha ho i magen en stund til. Har bare en kynner i timen ca nå, så ikke rier. Ligger helt i ro i dag, ser an før jeg evt må ringe jordmor eller føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå