FruTB Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Når våkner han/hun om morgenen da? Bo sovnet nemlig 18:10 i dag. Jeg prøvde virkelig alt jeg kunne for å tyne det ut, men nå var han så trøtt at jeg ikke hadde hjerte til å "plage" ham lenger. Det dreit seg med duppe-rutiner i dag, så han våknet fra siste dupp kl 14:45 - akkurat for sent til at vi rakk en dupp til - dermed _tidlig_ kveld istedet. Men nå er jeg farlig redd for at han våkner i 4-5 tiden? Vanligvis sovner han mellom 19 og 20 en gang, og sover da til 06:00.
bezzy Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 min lille bolle er som oftest stuuup trøtt kl 18, so da er det stell på badet so er han vel i seng til ca 1820. han er litt vansklig å få faste rutiner på siste duppen..so det hender at han vakner fra den ca 1400, so da blir det litt "pes" på ettermiddagen.. Men eg trur de går heilt fint, for overtrøtte unger vakner oftere på natta og vakner tidligere på morgonen enn dei som blir lagt litt tidligere enn vanlig fordi dei nettopp er trøtte og vil sove :) Sånn er de vertfall her i huset etter mine erfaringer:) Håper lille Bo`en sover søtt til vanlig tid i morra =)
Nagilimia Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Min erfaring er at de få gangene vi har gjort det (prøver å drøye til 19) er at han sover like lenge men våkner for mat tidligere enn ellers og sover videre (et par ganger lengre også, helt til 0810)
seigdamererbest Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Min jente pleier å sovne mellom 18 og 18.30 og hun våkner som regel en gang mellom 6.30 og 7. Så håper din Bo ikke grytidelig!
FruTB Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2009 Ja, dette ble i grunn ikke noe dilemma her likevel - for han våkner 18:30 og var LYS våken, og sovnet ikke før NUH! Så nå er jeg enda mer spent på morgendagen. Hadde jo vært topp om han kanskje sov til 08, men da blir jo alle rutiner forskjøvet igjen ... Akk, dette rutinejaget. Lurer på om jeg bare skal la alt flyte en stund, se hva som skjer ... (nå skal det sies at Bo er syk, så da blir jo i grunn alt litt annerledes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå