lecoco Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hei, for første gang på 1år og 9 mnd skjer det noe uventet. Jeg har vært alene med min datter på snart 1 år i denne tiden, jeg gikk fra den mannen jeg elsket mer enn noen pga at jeg mente og mener han sviktet meg/oss. Han er snill og fremgangsrik, men han prioriterte ikke familie. Jeg bare dro fra han og vi har ikke snakket noe særlig utover dette. Har aldri angret en dag. Nå har vi begynte snakke bra sammen, var tom på aktivitet med datteren sammen her om dagen. Jeg lurer nå på om det kunne vært oss for fremtiden, og jeg skulle ønske han tok intiativet til noe, da jeg har gjort et lite forsøk på å gjøre noe mer sammen, som kanskje skjer. MEN hva skjer, er dette verdt det. Han er født 22.07.64, jeg 11.04.76. Jeg er også i et forhold (uforpliktende) til en mann født 12.06.64. Dette har helt avtatt den siste uken. Alt er kaos, jeg har gjemt meg langt inn i skogen vekk fra folk, og klarer ikke tenke. Hvor hører jeg hjemme, hva skjer med oss og hvor går veien videre i forhold til kjærlighet og familie. Hva bjør jeg gjøre?
lecoco Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2009 Vær så snill noen som kan se på dette? Min datter er foresten 3 år ikke 1 år. Trykk feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå