Chrissie09 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 ukjente kom bort og sa de hadde ett veddemål om hvor lenge jeg hadde igjen...1 eller to uker....NEIIIIIDAAAAAAAAAAA 1 måned igjen her og føler meg som en flodhest!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 fader så frekke folk er....Ikke hør på dem du, og tenk på den lille som snart ligger i armene dine...da er alt glemt!! Men fy så frekt, har hatt lignende situasjoner selv....får lyst å hyle til dem!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Hehe. Med førstemann var jeg på fødselsforberedende kurs på KK når jeg var 6 mnd på vei, og jordmødrene som underviste trodde jeg var dagsventende. Når jeg spakt fortalte at jeg hadde 3 mnd igjen, gratulerte de meg med tvillinger! Slukøret måtte jeg oppklare at jeg bare ventet ett barn... ;-) Så jeg kjenner følelsen din, Chrissie09.
VinterSol+2 Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 hehe, jeg har fått det spørsmålet i en måneds tid allerede jeg, og jeg har ikke termin før i slutten av september! og jeg er ikke noen flodhest, heller. folk har bare ikke peiling. de syns nok du var ganske så flott, tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå