lini57 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Stod på kjøkkenet og kjente plutselig at det sildret nedover... Har ringt føden, skal inn der kl 09.00 i måren... Ingen rier på gang enda, så blir spennendes å se hva som skjer i måren.. Men er litt usikker for det ser ikke ut som om det har komt noe mer fostervann etterpå, noen som vet noe om dette... Har født 2 ganger før men da gikk ikke vannet av seg selv!!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Om hodet er langt nede f.eks. kan det komme litt vann og så¨kan hodet stoppe for resten... Det går fint an:)
lini57 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Det kan det ja!!! Men hvor lenge etter vannet har gått venter de med å sette i gang????
Hame ble født Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Hei! Vann gikk hos meg kl 15:00 og ringt sykehuset de sa at jeg må dra til dem i løp av kvelden får og ta blodprøve. jeg dro til dem etter jeg har spist middag da var kl 19:00 . kl 21:00. fikk jeg rier På riksen fikk jeg beskjed at jeg kunne vente 3 dager!!! med å setrt i gang. Være forbred du kan får reir når som helt lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå