Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente som blir nå 1 mnd. D ble konstatert på onsdagen for snart 1 uke siden at hun har umodne hofter og måtte legges i pute. Hun har snart brukt den i 1 uke. (Må si at d var frustrerende og trist at hun måtte bli putebarn. Nå har jeg medfødt hoftefeil som ble oppdaget såpass sent at d ikke var stort å gjøre, og jeg har hatt masse problemer opp gjennom årene. Så d er bare bra at dette ble oppdaget såpass tidlig slik at hun slipper slike problemer jeg har hatt og at hun blir bra i hoftene.) Så har nå "godtatt" denne puta på henne og d går bra. Hun virker ikke til å "plages" med denne puta tross alt denne varmen som har vært nå. =0)

Men har søkt litt på frejkas pute og fant en side hvor d er en fra Tønsberg som syr forskjellige trekk til disse putene. Nå bruker jenta mi pute i str 16. Jeg skal på kontroll med henne om 6 uker. Jeg bare lurer på om jeg kan kjøpe trekk i str 16 eller om jeg må opp i str 18 hvis hun da evt skal opp i str 18 etterhvert?? Eller om jeg også kan bruke str 18 til 16 pute evt? Vet ikke hva som skjer nå når hun skal til kontroll om 6 uker.

Noen her inne som bruker/har brukt disse putene som kan fortelle litt??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har ikke putebarn selv men du bør gå inn på "Barn med medfødte tilstander/misdannelser", der er det mange med putebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...