Gå til innhold

Dyrt, men verdt alle penga, Aircondition : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har sommeren vært her en liten stund, med tempraturer over 30 grader. Det har vært tøft å vært barn, men merker det vi voksne også.

Da soverommene nåde en temp på 29 grader måtte jeg bare ta affære, barna gråt, fikk varmeutslett, ville ikke spise eller drikke og var i dårlig form. Da dro jeg på expert og kjøpte en mobil aircondition slik at jeg kunne kjøle ned soverommene før barna la seg.

Fikk tempen ned til rundt 20 grader på en liten time, og barna sov så godt hele natta : ) Hadde ikke på aircon etter barna la seg, så litt varmere ble rommet iløpet av natta, men ikke mer enn 22 grader : )

Beste kjøpet jeg har gjort i år : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk også til innkjøp av aircon, men den bråker så sinnsykt. Hvordan er det med bråk der?

Skrevet

Vi kjøpte også aircon. Målte 32 grader på rommet hans på det varmeste, Ikke lett for en liten gutt å sove da. Kjølte ned rommet hans før han la seg, og lot den stå en stund før vi tok den ut å kjølte ned vårt rom. Her var ikke bråket noe problem, tror den monotone lyden bare gjør at han sover ennå bedre, og at han slipper å bli vekket av alle våre bråkete naboer. :-)

Skrevet

Vi kjøpte air condition i fjor, og angrer ikke på det nå i år for å si det sånn! Er såå deilig å ha 20 grader på rommet når vi skal sove.

Gutten min sover også bare bedre med den duringa! ;o)

Skrevet

Jo den bråker, men lilletupp bryr seg ikke om lyden, den står ikke på så ofte etter at hun har lagt seg, men det er en jevn dur og det ser ut til at hun liker den : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...