Gå til innhold

Avent flasker som lekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det jeg gjør galt??? Korken er skrudd så hardt på at den nesten ikke er til å få opp igjen, alikevel lekker det veldig ofte. Andre som har samme problemet, irriterer meg noe helt for j.... Har en hel del av de flaskene og er jo mye tapte penger hvis jeg må kaste dem.

Er så lei av at tvillingene plutselig er gjennomvåte av NAN pga de flaskene.

Fortsetter under...

Skrevet

Du har riktig størrelse på smokkene da?

Gjest Tale30
Skrevet

Dette har jeg også opplevd mange ganger. Har sluttet å bruke Avent.

Skrevet

Det problemet har desverre jeg og uansett hvordan lokket blir skrudd på..

Skrevet

Samme problemet her. Har gått over til NUK sine flasker og kopper.

Skrevet

Det har jeg også opplevd, men bare når flasken har vært fylt til over max-punketet (260 ml).

Vi bruker bare Avent-flasker.

Annonse

Skrevet

er det de flaskene som man kan skru opp i bunnen med en gummiring inni? i såfall blir flaskene ødelagt om du koker de- da lekker de fra bunnen..

Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Du må bare skru igjen skikkelig sakte og dra litt mer i tutten. Pluss at du må dra til ganske hardt. Da slapp vi det problemet.

Skrevet

Bruker de smokkene som fulgte med flaskene, og det er de vanlige gjennomsiktige flaskene uten noe å skru i bunnen.

Pleier ikke å ha mer enn 120ml i flaska og trar i tutten :(

Blir mye ekstra vask med tvillinger og lekk flasker :(

HI

Skrevet

prøv å fyll en flaske med vann og så skru på sakte og så dra til ekstra på slutten. Da skal du høre at den "suger" seg fast.

Skrevet

Det skjer ofte her også, tror det er når jeg har fått litt væske i gjengene, hvis du skjønner. Jeg tester alltid før jeg gir han flaska, det renner jo allerede litt når jeg rister flasken - og da kan jeg løse problemet med å åpne og skru igjen, pleier å løse det - men irriterende og unødvendig!

Skrevet

Hvis det er pulver som er i gjengene så blir den ikke tett. Så tørk av med papir før du skrur på korken.

Skrevet

Ja, eller pulver.

Annonse

Skrevet

Hei!

En venninne av meg ringte Avent og klagde, og vet dere hva? :)

De lekker naar vi skrur dem for hardt!

I gummien er det lagd smaa "kanaler" som foerer luften ut igjen naar babyene drikker, men det funker bare hvis man ikke lukker saa hardt!

Jeg har ikke hatt problemer med flaskene etter at jeg fulgte tipset derfra!

Jeg haaper detter hjelper dere, flaskene er ikke billige...

Skrevet

Hm... da får jeg prøve det! Og funker det fortsatt ikke skal jeg jammen ringe dem jeg også!

Skrevet

Vi fant også ut at vi måtte skru de litt til bake etter å ha dratt til. Da sluttet de å lekke.

Skrevet

Avent flaskene har vi slutta å bruke. Ringte avent og klaga og gjorde som dem sa. Det lekker ennå. Gjerne når vi rister flaska for å blande nan.....

Mam flasker er topp :D Koker dem lenge og de lekker ikke en dråpe :D:D

Skrevet

Her står de bare i skapet og opptar plass, drittflasker!!!!!!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg er også misfornøyd, men syns tut-koppene er verst. Lekker som fy!! Så de står bare og tar opp plass i skapet:-( Kanskje jeg burde plukke telefonen og ringe til Avent for å klage jeg også!

Skrevet

Jeg har begynt et lite forskningsprosjekt i alle fall - skrudde ikke så hardt i dag som jeg gjør til vanlig, og ingen lekking. Så gjenstår det å se om det var tilfeldig eller et supertriks;)

Skrevet

Dere må vri ringen på toppen til venstre til dere hører ett klikk og den går ett hakk ned og SÅ vri den til høyre. Da lekker den ikke.

Skrevet

Her har vi en flekk i sofaen etter at det lakk, sinnsykt irriterende.

Bruker ikke de flaskene mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...