Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sønnen min ble akkurat tre år. Er det for tidlig å ta han med på kino?

Hilsen

Filmglad far

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er ikke for tidlig. Men ikke vent at han skal sitte stille og følge med på hele filmen...

Jeg hadde med datteren min på kino da hun var litt over tre år. Vi så "Biefilmen", og det var spennende en stund, men så ble det nok litt mye prat (som hun naturligvis ikke fikk med seg), og da ble hun mer interessert i popcornet og de andre barna....

Vi er ikke så ofte på kino, men merker når vi er det at det kan bli litt lenge med halvannen time. Det hjelper å forklare litt hva som skjer (er ikke alt de får med seg) og ha litt kinogodt på lur. Og så kan man jo være forberedt på at man kanskje må gå før filmen slutter, selv om vi ikke har vært nødt til det.

Lykke til!

Skrevet

Ta han med så finner du ut hvordan det går. På forhånd ville jeg fortalt at det er mørkt i rommet, at det er høy lyd osv, fortalt om filmen osv. Det går gjerne lettere når de er forberedt på det som skal skje.

Fortell hvordan det har gått, da!

Skrevet

Hei

Takk for fine innspill! Skal prøve å ta turen de nærmeste dagene. Vi venter barn nr to og er derfor litt værfaste i byen.

Jeg skal fortelle hvordan det gikk!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen

Det ble til at kona mi tok den første turen på kino. De gikk og så Laban for noen dager siden. Det var visst stor suksess, men det holdt med en time. Nå gleder jeg meg til det er min tur å ta med gutten.

Vi venter barn nr to (er en uke over termin) og da er jo kino en fin ting å gjøre sammen med første mann. Det er jo viktig at han ikke havner bak i rekkene.

Herved anbefalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...