Bøtteknott Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 29 juni, 5 dager før tiden kom Lasse. Han viste seg å være like bedagelig anlagt som sin mor og brukte good tid på å komme. Vannet gikk lørdag morgen kl 06.30, og Lasse så dagens lys mandag kl 15.43. 3220 gram og 51 cm, og 36 rundt hodet. Jeg skal ikke ta med noen detaljer fra fødselen, men alt i alt en rar og slitsom opplevelse :-) Jeg synes sykehuset (Ahus) var litt kjipe med smertestillende før fødsel, og måtte mase for å få noe å slappe av på etter 2 dager med smerter. Men bortsett fra det var de virkelig flinke, og jeg følte meg helt trygg når fødselen endelig var i gang. Så dere som skal føde på Ahus trenger ikke bekymre seg! Han har litt gulsott, så måtte ligge med lys på seg i et døgn og er litt slapp. Men verdens nydeligste lille gutt altså!! En stor opplevelse!! Nå koser vi oss hjemme med en stolt pappa :-) Gled dere! Takk for meg her inne, og lykke til.
lini57 Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Godt å få før tiden da:) Gratulerer så masse til dere:::
Bøtteknott Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2009 Tusen takk :-) Og nå har han fått på seg finstasen og skal i sitt første offisielle oppdrag; bryllup :-) Så veldig bra han kom før tiden.. He he.. Hadde termin i dag så vi var litt spente.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Gratulere med vesleprinsen! .-) Kos dere masse i tiden fremover! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå