annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Da fikk jeg kryss på cb!!!!!!! Testet skyggestrek på torsdag, en dag før ikm.. Etter to SA på 4 mnd, håper jeg spiren vil sitte denne gangen..Wish me luck! Håper å se mange av dere over på 1.tri snart:o) Ha en fantastisk sommer!!!!!!!!!
J -76 Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer, alle gode ting er tre skal du se! Kos deg med lille spire :-D
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer og håper spiren virkelig klorer seg fast denne gang. Lykke til i svangerskapet
~\/ero~ Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer med graviditeten! Lykke til med svangerskapet. Denne gangen skal du se den sitter. Som J-76 også skriver, alle gode ting er tre;)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så mye:) Ber om at spiren din klorer seg godt fast denne gangen:) God rugesommer:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 gratulerer og lykke til.du skal se det går bra denne gangen:-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Åååååååååååååååååå - annikken25 - prøver igjen:o) Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!!!!!! Denne gangen sitter spiren helt ut - det er jeg sikker på!!!! Gratulerer sååååå mye - det var virkelig fortjent nå synes jeg =) Håper virkelig at jeg kommer etter om 1 ukes tid =) Stoooooor klem fra
~nummertopåvei:)~ Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så mye, ha en fin rugesommer
atsjo Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så mye!! Og GOD SOMMER til deg og bebisen
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH så glad jeg ble nå anniken!!!!!! har vært på hyttetur i helgen og har derfor ikke fått fulgt med på deg, men har tenkt masse på deg! Nå sitter spiren som støpt skal du se og endelig skal du få lov å bli mamma;) Kjempeklem til deg vennen!!!!! Vi sees på 1. tri:)
Carasnella Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Gratulerer så masse!! Drysse litt babystøv på meg da
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2009 TUSEN TAKK alle dere damer her inne!!!! Dere er så gode altså) Håper virkelig det skal gå bra denne gangen ja:o) Drysse MASSE babystøv til alle ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til alle sammen!!!! Håper vi sees på 1.tri snart:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå