Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hei alle sammen. Nå er jeg tilbake folkens.. Lurer på om dere ser noe spennede på meg,jeg vil gjerne vite alt dere får opp.. Venter spent.. Klem
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Glemte å skrive min fødseldato,, Jeg er født 17.10.79
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 heisann;) jeg kan jo prøve å se litt på deg;) jeg føler at du har vært sliten og litt "utenfor" deg selv, men at nå er energien på full vei tilbake....føler det "stråler og gløder" rundt deg.... Vet egentlig ikke hva du vil vite da, men jeg føler mye glede og energi rundt deg for tiden og du stortrives nå i sommer-tiden....føler deg også veldig fruktbar, vet ikke om du ønsker flere barn nå men det er vertfall en god mulighet om du ønsker det:) si fra hva mer du vil vite så skal jeg se:) Lurer på om du vil se litt på meg?? f.13.04.83 Hvordan går d i den nye jobben jeg skal starte i nå og hvordan blir samarbeide med den nye sjefen? når blir jeg gravid igjen?? (evt kjønn) Tusen takk, klem
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Heia.. Kan godt ta deg imora jeg,da jeg har ganske så mange jeg må ta nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå