KruseKnallkul Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er overhodet ikkje kjent i Oslo. Bare vært der et par ganger, og aldri sammen med gutten vår. Setter stor pris på tips:)
KruseKnallkul Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2009 Og tips til hva man kan finne på sammen med tre-åringen i Oslo, skulle det stå der:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 om dere har familie i lillestrøm dere skal bo hos sånn ellers, trenger dere ikke hotell i oslo altså. for det er veldig kort vei. ellers syns min 2 1/2 åring akerbrygge er best. for der er det båter, og tivoli, og mann som spiller musikk, og en gang var det mikke mus der også. også er de non stoppis der... hehe. noen ganger slår vi til med en tur med rutebåten. ellers er frongneparken stas, der kan man løpe rundt og si om statuen er gutt eller jente. og gi endene mat, og leke på lekestativene og grille. kino syns småen også er gøy og tusenfryd er obligatorisk om man er i oslo. er det fint vær kan dere dra på frongerbadet, men der er det mye folk
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 også glemte jeg operan da... hehe.. løpe rundt på en så rar byggning var morro... hehe
KruseKnallkul Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 Takk for svar:) Er det mye for små barn på tusenfryd, små karuseller og sånt? Trodde det bare var store ting for voksne, men jeg har jo ikke peiling:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 mye for små barn der også småen var der første gang når han var 9 måneder og kosa seg stort titt på tusenfryd.no så ser du selv. jeg syns parken er verd et besøk
Mor Løvehjerte Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Sjekk denne siden: http://www.hotell.com/ for hoteller i Oslo. Andre interessante ting for en 3-åring kan være Hoppeloppeland, Reptilparken, Mc Donald's, Burger King, kino, teater, ta T-bane, trikk, tog, flytog og ferge fra Aker Brygge og til nesten hvor som helst, Ta en tur på slottet og "besøke" Kongen og Stortinget . Ta turen til Holmenkollen m.m. Det er MYE å gjøre i Oslo. Tur på stranda er alltid topp. På denne siden http://www.astart.no/guide/views/9269 finner du linker til flere sider som tar for seg hva du kan gjøre i Oslo med barn. Håper du finner ut av det. Dere setter begrensningene selv. God tur, kos dere i hovedstaden! : ) Klem fra en som dessverre ikke bor i byen sin lenger, men som slåss med mygg og klegg langt nord i landet denne sommeren.
Amonym i dag Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Angånde hotell, så er det jo genialt med Coop hotellkupp, dersom du er coop-medlem:) Da koster det 1498,- for to netter (du kan da få familierom, med 1 ekstra seng:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå