olebrum30_05&09&13 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 har nå fått i hus: vogn, bilstol + base og grind og reiseseng.. har fra før sengebeskytter, stellekommode, laken, tepper, dyner, puter å slike ting.. er i uke 29 så blir herlig å nyte resten av sommeren uten å tenke så mye på alle ting som skal inn... mangler seng og madrass, men ikea hadde ikke senga inne og er jo ikke så veeeeldig hast enda egentlig.. har også fått kjøpt meg ny sofa, kommoder, datapult, gulvteppe og bokhylle.. kjekt med litt nytt også... frisker litt opp så nå nyter jeg bare sparkene fra gutten min imagen og venter til han kommer tenkte at jeg kunne ta kleshandelen og sånne småting som kluter, termometer, shampo +++ neste mnd.. har termin 21 september så føler jeg har god tid.. når er det vanlig å ha alt klart? hvilken uke? med forrige hadde jeg alt klart tidlig da jeg fikk mye.. men med nytt kjønn og 2 nye tantunger som har komt/kommer i 09 som også er gutter blir det nok til at jeg kjøper mye selv.. men koselig det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå